Csak azért fizess, amiért kapsz is valamit!

Most biztosan furcsán nézel, mert hát nem szoktál te sem a semmiért fizetni, ugye? Ez talán magánemberek vonatkozásában nem is olyan kardinális kérdés, de ha vállalkozást működtetsz, vagy egy vállalkozás marketingjét viszed a válladon, akkor bizony sokszor megesik, hogy olyanért kell fizetned, amiért konkrétan nem kaptál semmit.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Legalábbis eddig megtörténhetett ez, de most itt van ez a cikk, amit feltétlenül érdemes elolvasnod! Vigyázz a pénzedre, és inkább a valós érdeklődőkért fizess, mint a nagy semmiért!

Fizess kattintásért!

Ha nem szeretnél feleslegesen perkálni a nagy internetes hirdetőknek, akkor tanuld meg a Tanfolyam.hu PPC hirdetések képzésén, hogy hogyan tudsz sikeres kampányokat felépíteni és megcsinálni!

Szerencsére ma már a hirdetések legjava úgy fut, hogy csak kattintás után kell fizetni, ez az úgynevezett Pay Per Click, így csak azok az emberek kerülnek neked pénzbe, akik valóban jártak az oldaladon, feliratkoztak a hírleveledre, letöltötték a csalidat, érdeklődést vagy ajánlatkérést küldtek, vagy szimplán csak követték az oldaladat. Mindegyikkel kapcsolódtak hozzád és az üzletedhez, és létrejött egy kapcsolat.

Ahhoz, hogy ez minél hatékonyabban tudjon működni, viszont kellesz te is, ugyanis neked kell megszabni a célközönséget, és te adod a tartalmi és a vizuális tartalmat is!

A szemed tartsd a pályán!

Ma már szinte lehetetlen úgy létezni, hogy ne légy jelen Facebookon, Instagramon, YouTube-on, TikTok-on vagy úgy, hogy ne hirdess Google AdWordsben. Viszont mivel mindenki ott van ezeken a plaformokon, ezért igazán ütősnek kell lenned ahhoz, hogy kitűnj a tömegből. Sőt, igazán profinak is kell légy ahhoz, hogy megfelelően állítsd be a hirdetéseket, azaz megfelelően tudd kezelni a különféle hirdetési felületeket.

A képzés során szó esik majd a marketingről nagy általánosságban is, de részletekbe menően megismerkedsz a különféle digitális hirdetési platformokkal, azok felületével, különlegességeivel és persze a mérőszámokkal is, amelyek segítségével el tudod dönteni, hogy futtatsz-e tovább egy kampányt vagy sem.

Ha tisztában leszel mindezekkel, akkor sokkal hatékonyabban tudod felhasználni a marketingre szánt forintokat, és sokkal olcsóbban meg tudod szerezni magadnak a vásárlókat is.

Minden sikeres marketinges mögött sok-sok tanulás áll!

Ha azt gondolod, hogy egyszer megtanulod akármelyik marketingeszköz használatát is, és máris a kisujjadban van minden, akkor elég messze jársz az igazságtól! Az igazán sikeres marketinges egyik titka ugyanis az, hogy folyamatosan képzi magát, tanul, és nyomon követi a frissítéseket, újításokat és változásokat.

Ezt persze nem feltétlenül kell teljesen egyedül megtenni, hiszen a Tanfolyam.hu számos olyan képzést szervez, ahol időről időre meg tudod újítani a tudásodat. Ha így teszel, garantáltan hatékonyan fogsz majd tudni marketingelni.

 

Véleményvezér

A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo