Csak azért fizess, amiért kapsz is valamit!

Most biztosan furcsán nézel, mert hát nem szoktál te sem a semmiért fizetni, ugye? Ez talán magánemberek vonatkozásában nem is olyan kardinális kérdés, de ha vállalkozást működtetsz, vagy egy vállalkozás marketingjét viszed a válladon, akkor bizony sokszor megesik, hogy olyanért kell fizetned, amiért konkrétan nem kaptál semmit.

Legalábbis eddig megtörténhetett ez, de most itt van ez a cikk, amit feltétlenül érdemes elolvasnod! Vigyázz a pénzedre, és inkább a valós érdeklődőkért fizess, mint a nagy semmiért!

Fizess kattintásért!

Ha nem szeretnél feleslegesen perkálni a nagy internetes hirdetőknek, akkor tanuld meg a Tanfolyam.hu PPC hirdetések képzésén, hogy hogyan tudsz sikeres kampányokat felépíteni és megcsinálni!

Szerencsére ma már a hirdetések legjava úgy fut, hogy csak kattintás után kell fizetni, ez az úgynevezett Pay Per Click, így csak azok az emberek kerülnek neked pénzbe, akik valóban jártak az oldaladon, feliratkoztak a hírleveledre, letöltötték a csalidat, érdeklődést vagy ajánlatkérést küldtek, vagy szimplán csak követték az oldaladat. Mindegyikkel kapcsolódtak hozzád és az üzletedhez, és létrejött egy kapcsolat.

Ahhoz, hogy ez minél hatékonyabban tudjon működni, viszont kellesz te is, ugyanis neked kell megszabni a célközönséget, és te adod a tartalmi és a vizuális tartalmat is!

A szemed tartsd a pályán!

Ma már szinte lehetetlen úgy létezni, hogy ne légy jelen Facebookon, Instagramon, YouTube-on, TikTok-on vagy úgy, hogy ne hirdess Google AdWordsben. Viszont mivel mindenki ott van ezeken a plaformokon, ezért igazán ütősnek kell lenned ahhoz, hogy kitűnj a tömegből. Sőt, igazán profinak is kell légy ahhoz, hogy megfelelően állítsd be a hirdetéseket, azaz megfelelően tudd kezelni a különféle hirdetési felületeket.

A képzés során szó esik majd a marketingről nagy általánosságban is, de részletekbe menően megismerkedsz a különféle digitális hirdetési platformokkal, azok felületével, különlegességeivel és persze a mérőszámokkal is, amelyek segítségével el tudod dönteni, hogy futtatsz-e tovább egy kampányt vagy sem.

Ha tisztában leszel mindezekkel, akkor sokkal hatékonyabban tudod felhasználni a marketingre szánt forintokat, és sokkal olcsóbban meg tudod szerezni magadnak a vásárlókat is.

Minden sikeres marketinges mögött sok-sok tanulás áll!

Ha azt gondolod, hogy egyszer megtanulod akármelyik marketingeszköz használatát is, és máris a kisujjadban van minden, akkor elég messze jársz az igazságtól! Az igazán sikeres marketinges egyik titka ugyanis az, hogy folyamatosan képzi magát, tanul, és nyomon követi a frissítéseket, újításokat és változásokat.

Ezt persze nem feltétlenül kell teljesen egyedül megtenni, hiszen a Tanfolyam.hu számos olyan képzést szervez, ahol időről időre meg tudod újítani a tudásodat. Ha így teszel, garantáltan hatékonyan fogsz majd tudni marketingelni.

 

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo