Civilekkel együtt teszik jobbá a környezetet

Az Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás program keretében daganatos beteg és autista gyermekek táborozhatnak, iskolások tanulnak komposztálni, hiperaktív gyerekek kék túráznak, egyedülálló szülők kapnak lehetőséget, hogy kiszakadjanak a hétköznapok taposómalmából.

 

Ez csak néhány abból a 25 ügyből, amelyek a dm támogatásával valósulhatnak meg. A vállalat idén ünnepeli 25. születésnapját, a jubileum alkalmából pályázati programmal segíti azokat a szervezeteket, amelyek jobbá szeretnék tenni a környezetüket. A projektek szociálisan hátrányos helyzetben élő családokat és gyermekeket támogatnak, vagy éppen környezettudatos életmódra, szemléletre oktatnak.

Nap mint nap sok-sok civil közösség tesz azért, hogy a társadalom problémáin javítsanak, a cég ezt a fáradozást szeretné segíteni a programmal.

Jóval kevesebb élelmiszert dob ki a Tesco
A Tesco Magyarországon egy év alatt 35 százalékkal csökkentette az élelmiszer-hulladék mennyiségét, és több mint 7000 tonna élelmiszeradományt juttatott el a rászorulókhoz – áll az áruházlánc friss jelentésében.
A programok különlegessége, hogy a civil szervezetek a dm dolgozóit is igyekeznek bevonni a megvalósításba önkéntes munkával. A jó cselekedeteknek így nem csak azokra van jó hatásuk, akiket érintenek, hanem azok is jobban érzik magukat, akik segítenek, akik képesek meglátni, hogy milyen kihívások, támogatandó ügyek várnak megoldásra a környezetükben. 

A pályázat arra is fel akarja hívni a figyelmet, hogy ha segíteni akarunk, nem kell rögtön a világ megváltásával próbálkozni, kezdjük el kicsiben: tegyünk jót a szomszédunkban, figyeljünk arra a közösségre, amelyben élünk.

Hiszünk abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni a helyi közösségek életében, ezt a tevékenységet szeretnénk segíteni a pályázati támogatással” – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing- és PR-menedzser.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo