Bármilyen cégnek megérheti egy jó buli

A legtöbb vállalkozás úgy tekint a rendezvényre, mint egy termékre, holott az a legtöbb esetben egy hatékony marketing eszköz.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:MarketingCommando

„Akkor lesz telt házas egy rendezvény, ha a vevők úgy érzik kihagyhatatlan, mellette pedig szisztematikusan reklámozzuk“ - mondta előadásában Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Ahhoz, hogy egy rendezvény kihagyhatatlan legyen több dolognak kel teljesülnie. A legfontosabb, hogy a rendezvény legyen jól pozicionált.  A pozicionálás egy szakterületre vagy a célpiac egy részére való fókuszálást jelenti. Arra ad választ, hogy miért érdemes elmenni a rendezvényre. Ezzel hatékonyabban tudunk kommunikálni és a vevő úgy érzi, hogy a rendezvény neki szól. Például export konferenciából sok van, de az „Export Romániába“ rendezvény azonnal kihagyhatatlan lesz azoknak, akik arrafelé kereskednek.

Új! Újdonság! Ilyen még nem volt!

A kihagyhatatlan rendezvény további fontos eleme az újdonság. Ha valami új, akkor úgy érezzük, hogy érdekes és fontos. Különösen egy olyan eseménnyel szemben, amelyik ugyan olyan mint mindig. Ma például a mobiltelefonnal, közösségi médiával kapcsolatos témáknak van óriási újdonság- és vonzereje.

Tovább fokozza egy rendezvény csáberejét a gyors eredmény ígérete. Bármit ígérhetünk ami fontos a vevőnek, csak legyen igaz. Például ígérhetjük, hogy a rendezvény tökéletes választás kezdőknek. Emellett a kihagyhatatlan rendezvényeknek rendszerint újszerű és meglepő koncepciójuk van. Kitűnő példa erre a szingliknek szóló főzőtanfolyam.

Jön! Jön! Jön!

Azonban a kihagyhatatlan rendezvényt sem lehet megtölteni hirdetés nélkül. Hirdessük meg a rendezvényt és hagyjunk elég időt a kampányra. A Marketing Commando például az egyik prémium konferenciáját már egy évvel a rendezvény előtt hirdetni kezdi. Érdemes online és offline eszközöket is használni, mert sokkal jobb eredmények érhetők el.

A hiány motivál
Örök érvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény. Kérdezzük meg szüleinket, nagyszüleinket, hogy meséljenek a hiánygazdaságról, amikor még sorban kellett állni az üzletekben egy kiló banánért. Szakértőnk korábbi cikkéből megtudhatja, hogyan alkalmazható ez a trükk a gyakorlatban.
Ahhoz, hogy kitehessük a telt ház táblát, egy ellenállhatatlan ajánlatra is szükség van. A rendezvények ajánlata legtöbbször csak ez: vedd meg a jegyet. Vonzóbbá tehetjük az ajánlatot ha a jegy mellé például valamilyen ajándékot kínálunk, vagy ha a jegy ára levásárolható.

A rendezvény, mint marketing eszköz

A legtöbb vállalkozás úgy tekint a rendezvényre, mint egy termékre, holott az a legtöbb esetben egy hatékony marketing eszköz, amely szinte minden iparágban használható. Az elsődleges célja nem az, hogy profitot termeljen, hanem az ügyfélszerzés vagy akár a meglévő vevők megtartása - mondta Wolf Gábor.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo