Ma már szinte bármi megvalósítható
Köszönhetően az olyan lehetőségeknek, mint a Zefi Reklámajándék promóciós termékei, manapság már nem igazán létezik olyan ajándék, amit ne lehetne egyedi arculattal ellátni. Ez azért fontos, mert a jól megtervezett reklámtermékeknek hatalmas marketing értéke van, különösen akkor, ha mellette még a minőségre sem lehet panasz.
Ha a testmozgás, a sport és az egészséges életmód fontosságát szeretnénk kommunikálni, akkor egy egyedi arculattal ellátott, fényvisszaverő sporttáska ideális választás lehet. A sporttáskába apróbb ajándékokat is belerakhatunk az ügyfeleknek, kollégáknak vagy gyerekeknek például egy családi napon, vagy a sportos üzleti partnerekkel való kommunikáció során.
Az ajándékok fő célja, hogy növeljék a cégbe vetett bizalmat és erősítse a brandet. Ha ez sikerül, akkor több embert érhetünk el, új ügyfeleket szerezhetünk, és természetesen növelhetjük a bevételt is. 2023-ban az offline marketing még mindig nagyon fontos szerepet játszik, erre pedig kiváló eszközök a különböző promóciós termékek.
Érdemes hasznos ajándékokat adni
Fontos, hogy olyan ajándékot adjunk, ami nemcsak egyszer használatos, és másnap már el is felejti az, aki kapta vagy már ki kell dobnia. Például egy logóval ellátott bevásárlótáska nagyon hatékony módja az új ügyfelek "passzív" megnyerésének úgy, hogy mindenki számára láthatóvá teszi a cég arculatát és szlogenjét a mindennapos vásárlások során.
De ugyanúgy idetartoznak a már-már klasszikusnak mondható bögrék is, hogy minden egyes kávézás alkalmával a cégünk vagy a szlogen jusson a fogyasztó eszébe. Mindemellett örökzöldnek számítanak a tollak is, de ha igazán maradandó emlékeket szeretnénk, akkor nyári, strandoláshoz használható termékeket is adhatunk.
A cég üzenetét is közvetíthetjük
Gyerekeknek például érdemes játékokat összeválogatni. Például szlogennel, elérhetőséggel és logóval ellátott strandlabdákat is adhatunk, mivel ezeket a nyári szünetben garantáltan használni fogják.
Üzletembereknek írószereket, például tollakat, jegyzettömböket és mappákat ajánlott adni, amelyeket az irodában hagyhatnak és használhatnak. Például ha pénzügyi cég vagyunk és különböző biztosítási konstrukciók is szerepelnek a portfóliónkban, akkor az esernyőt semmiképpen se hagyjuk ki, mivel az is ugyanúgy a védelmet kommunikálja, mint ahogy azt a biztosítások is teszik! A cél az, hogy megerősítsük a vállalkozás jelenlétét a piacon, és minél több emberhez elérjünk, ehhez pedig a legjobb módszer a promóciós termékek használata.