Az egyedi promóciós termékek és ajándékcsomagok bárki számára elérhetőek

A reklámajándékoknak számos előnye van, és számtalan alkalom van, amikor felhasználhatóak. Kaphatja egy potenciális ügyfél vagy üzleti partner is a cég nevében, vagy növelhetjük a siker esélyét az üzleti kommunikációban és a tárgyalásokon, ha egy találkozót egy szép csomaggal vagy aprósággal indítunk. 

Ma már szinte bármi megvalósítható

Köszönhetően az olyan lehetőségeknek, mint a Zefi Reklámajándék promóciós termékei, manapság már nem igazán létezik olyan ajándék, amit ne lehetne egyedi arculattal ellátni. Ez azért fontos, mert a jól megtervezett reklámtermékeknek hatalmas marketing értéke van, különösen akkor, ha mellette még a minőségre sem lehet panasz. 

Ha a testmozgás, a sport és az egészséges életmód fontosságát szeretnénk kommunikálni, akkor egy egyedi arculattal ellátott, fényvisszaverő sporttáska ideális választás lehet. A sporttáskába apróbb ajándékokat is belerakhatunk az ügyfeleknek, kollégáknak vagy gyerekeknek például egy családi napon, vagy a sportos üzleti partnerekkel való kommunikáció során.

Az ajándékok fő célja, hogy növeljék a cégbe vetett bizalmat és erősítse a brandet. Ha ez sikerül, akkor több embert érhetünk el, új ügyfeleket szerezhetünk, és természetesen növelhetjük a bevételt is. 2023-ban az offline marketing még mindig nagyon fontos szerepet játszik, erre pedig kiváló eszközök a különböző promóciós termékek.

Érdemes hasznos ajándékokat adni

Fontos, hogy olyan ajándékot adjunk, ami nemcsak egyszer használatos, és másnap már el is felejti az, aki kapta vagy már ki kell dobnia. Például egy logóval ellátott bevásárlótáska nagyon hatékony módja az új ügyfelek "passzív" megnyerésének úgy, hogy mindenki számára láthatóvá teszi a cég arculatát és szlogenjét a mindennapos vásárlások során.

De ugyanúgy idetartoznak a már-már klasszikusnak mondható bögrék is, hogy minden egyes kávézás alkalmával a cégünk vagy a szlogen jusson a fogyasztó eszébe. Mindemellett örökzöldnek számítanak a tollak is, de ha igazán maradandó emlékeket szeretnénk, akkor nyári, strandoláshoz használható termékeket is adhatunk.

A cég üzenetét is közvetíthetjük

Gyerekeknek például érdemes játékokat összeválogatni. Például szlogennel, elérhetőséggel és logóval ellátott strandlabdákat is adhatunk, mivel ezeket a nyári szünetben garantáltan használni fogják.

Üzletembereknek írószereket, például tollakat, jegyzettömböket és mappákat ajánlott adni, amelyeket az irodában hagyhatnak és használhatnak. Például ha pénzügyi cég vagyunk és különböző biztosítási konstrukciók is szerepelnek a portfóliónkban, akkor az esernyőt semmiképpen se hagyjuk ki, mivel az is ugyanúgy a védelmet kommunikálja, mint ahogy azt a biztosítások is teszik! A cél az, hogy megerősítsük a vállalkozás jelenlétét a piacon, és minél több emberhez elérjünk, ehhez pedig a legjobb módszer a promóciós termékek használata.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo