A piacra lépés lehetőségei Kínában

Szeptember elején magyar üzletember delegáció látogatott el LinYi város (Shandong tartomány) Nemzetközi Konferencia és Kiállítási Központjában megrendezett vásárra. Ennek az útnak a tapasztalatait osztják meg a szervező ChinaCham legközelebbi klub estjén az érdeklődőkkel.

 

A kínai piaci környezet és a helyi igények felmérésérének sajátosságairól, az üzleti környezet, a gyártók és forgalmazók megismerésének lehetőségeiről lesz szó. Emellett azt is megtudhatják a résztvevők hogyan mérhetik fel lehetséges versenytársaikat a kínai piacon. Fontos terület a logisztika, a kínai sajátosságokra külön előadás szentelnek az est szervezői.

A rendezvény szeptember 20-án lesz a Szentmihályi út 171-ben. Regisztrálni és a részvétel feltételeiről tájékozódni a szervező China Cham honlapján lehet.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo