A Viberre is betört a reklám

Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Kép:Viber

Elindította el Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagy léptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el - közölte a cég. A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes (1-on-1) és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségük megszólítására, elkötelezettségük növelésére.

„A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé” – mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója. „Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat” – tette hozzá.

A Messenger sem lesz már a régi
Fizetési lehetőség, megosztás és hirdetés érkezik a Messengerhez - számol be szakértőnk, Lévai Richard. Indulhat a fizetett feliratkozó gyűjtés ezen a platformon is!
Hogyan működik?

A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

A Közösségi Fiókok további funkciói: - a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók; - közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül; - illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.

A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, olyan partnerekkel, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

Már az Instagramon is vásárolhatunk
Tetszik a táska, amit Kim Kardashian friss Instagram képén a kezében tart? Pár kattintás, és máris az öné lehet, amit a képen lát, jön ugyanis az azonnali vásárlás gomb az Instagramra, igaz, még csak tesztüzemben.

Véleményvezér

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo