A TV2 és az IBUSZ kapta a BrandTrend Arany Aposztróf díját

Az év márkaaktivitása kapja meg a BrandTrend emblémájának központi elemét, az aposztróf jelet megtestesítő Arany Aposztróf díjat. A Kossuth-díjas művész által tervezett Arany Aposztrófot a #brandingPOPSTARS konferencián vették át a díjazott márkák képviselői.

A BrandTrend idei egyik díjazottja a társadalmi márkák közül került ki. A TV2 csoport 2013-ban indított fenntarthatósági programja, a Süss fel nap program a tehetséges gyermekeket karolja fel.

A BrandTrend másik díjazottja a jelenlegi piaci helyzetben és az online booking portálok által teremtett komplex piaci versenyhelyzetben is helytálló,  a  generációkat átívelő márkatörténettel rendelkező IBUSZ.

Az elismerést Yvonne Dederick, a TV2 társtulajdonosa, vezérigazgató-helyettese és Termes Nóra, az IBUSZ marketing és hálózati igazgatója vette át a BrandTrend társtulajdonosaitól, dr. Jánosy Zsuzsannától és Kőszegi Andrástól.

Kép:BrandTrend

A BrandTrend által alapított díjjal a BrandTrend 2013-ban a Coca-Cola, a Provident és az Österreich Werbung márkák márkaépítését értékelte.

A szobrot a mintegy 50 éves művészi pályafutással rendelkező, idén Kossuth-díjas Bohus Zoltán készítette.

Az Arany Aposztróf díjhoz az objektív szempontrendszert a BrandTrendGuide® — 360° márkamenedzsment rendszer és az ahhoz kapcsolódó márkatanácsadó eszköztár adja.

A díj kritériumrendszere nem a kommunikációs aktivitás hatékonyságára vagy a kivitelezés minőségére koncentrál. Ehelyett elsősorban arra, hogy a márka mennyire involválja a célcsoportját, mennyire van összhangban, mennyire mutatnak egy irányba a márka és az általa közvetített kommunikációs üzenetek.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo