A TV2 és az IBUSZ kapta a BrandTrend Arany Aposztróf díját

Az év márkaaktivitása kapja meg a BrandTrend emblémájának központi elemét, az aposztróf jelet megtestesítő Arany Aposztróf díjat. A Kossuth-díjas művész által tervezett Arany Aposztrófot a #brandingPOPSTARS konferencián vették át a díjazott márkák képviselői.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A BrandTrend idei egyik díjazottja a társadalmi márkák közül került ki. A TV2 csoport 2013-ban indított fenntarthatósági programja, a Süss fel nap program a tehetséges gyermekeket karolja fel.

A BrandTrend másik díjazottja a jelenlegi piaci helyzetben és az online booking portálok által teremtett komplex piaci versenyhelyzetben is helytálló,  a  generációkat átívelő márkatörténettel rendelkező IBUSZ.

Az elismerést Yvonne Dederick, a TV2 társtulajdonosa, vezérigazgató-helyettese és Termes Nóra, az IBUSZ marketing és hálózati igazgatója vette át a BrandTrend társtulajdonosaitól, dr. Jánosy Zsuzsannától és Kőszegi Andrástól.

Kép:BrandTrend

A BrandTrend által alapított díjjal a BrandTrend 2013-ban a Coca-Cola, a Provident és az Österreich Werbung márkák márkaépítését értékelte.

A szobrot a mintegy 50 éves művészi pályafutással rendelkező, idén Kossuth-díjas Bohus Zoltán készítette.

Az Arany Aposztróf díjhoz az objektív szempontrendszert a BrandTrendGuide® — 360° márkamenedzsment rendszer és az ahhoz kapcsolódó márkatanácsadó eszköztár adja.

A díj kritériumrendszere nem a kommunikációs aktivitás hatékonyságára vagy a kivitelezés minőségére koncentrál. Ehelyett elsősorban arra, hogy a márka mennyire involválja a célcsoportját, mennyire van összhangban, mennyire mutatnak egy irányba a márka és az általa közvetített kommunikációs üzenetek.

Véleményvezér

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.
Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.
Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo