A Mercateo arculatot vált

Átalakultunk és márkanevet váltottunk: ebben az évben üzleteinket egyetlen név alatt egyesítettük – a Unite alatt. Tudjuk, hogy a B2B rendszerek csak akkor sikeresek, ha hozzáadott értéket teremtenek minden érintett számára. Feladatunknak tekintjük a vevők és a beszállítók összekapcsolását a kölcsönös előnyök valamint egy fenntartható gazdaság érdekében. Unite hálózatunk pontosan ezt az alapötletet testesíti meg.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Így lett 2021-ben a Mercateo-ból Unite, melyet Magyarországon továbbra is a Mercateo Magyarország Kft. képvisel.

Miért Unite?

A Unite-ot választottuk vállalati márkánknak, mert ez a név tükrözi legjobban cégünk szellemiségét és törekvéseit. Míg sokan a folyamatok teljes automatizálásában látják a beszerzés és a B2B kereskedelem jövőjét, mi látjuk a piaci szereplők közötti kapcsolatteremtés gazdasági lehetőségeit, valamint az emberi interakciókat, amelyek valódi értéket teremtenek. Látjuk a különböző ellátási láncok fontosságát is, ahol a kis- és középvállalkozások már nincsenek háttérbe szorítva, hanem előmozdítják az innovációt és erősítik a helyi gazdaságokat.

Készen állunk a következő lépés megtételére: az elmúlt három évet a Unite hálózat fejlesztésével töltöttük – egy olyan digitális infrastruktúra kialakításával, ahol a vevők a kölcsönös előnyök érdekében megkereshetik és aktiválhatják a beszállítók digitális katalógusait. Ezekkel a változásokkal pontosabban tudjuk összehangolni a keresletet és a kínálatot, valamint elősegíthetjük az innovációt az ellátási láncban. Így ez a beszállítók és a vevők számára is egyaránt előnyös helyzetet teremt.

Mi változik?

Először is a logónk.

Az új logónk úgy néz ki, mint egy plusz jel, ami a Unite "U" betűjéből jött létre. Szimbolizálja a kölcsönösséget és cégünk 20 éves hagyományát, ami a vevők és a beszállítók összekapcsolását jelenti a kölcsönös előnyök érdekében. A platformunk által a tranzakciókat támogató különféle módszerek az évek alatt fejlődhettek és bővülhettek, de a tisztességes üzleti elveink változatlanok maradtak. Továbbra is hiszünk a megbízható piacterek erejében - mint például a Mercateo, amelyek továbbra is fennmaradnak, és a jövőben is nagy jelentőséget tulajdonítunk a tranzakciók és kapcsolatok létrehozásának. Ma minden eddiginél jobban felhasználjuk az ismereteket és a technológiát, hogy kapcsolatot teremtsünk a megfelelő vállalkozások között, segítsük őket a stratégiai célok elérésében és a személyre szabott ajánlatok előmozdításában.

Átláthatóbb és rugalmasabb ellátási láncok révén segítünk a vállalkozásoknak az értékteremtésben, annak megosztásában és platformunk valódi erejének kiaknázásában.

Mi áll a “Teremts értéket, oszd meg a világgal” jelmondatunk mögött?

Hiszünk abban, hogy a digitális platformoknak értéket kell teremteniük, és másokat is ösztönzünk az értékek megosztására. A Unite segítségével szeretnénk segíteni a cégeknek az értékteremtés lehetőségeinek felfedezésében és olyan üzleti kapcsolatok előmozdításában, amelyek túlmutatnak az eszközökön, az anyagokon és a költséghatékonyságon. Így ösztönözve a lineáris gazdaságról való átállást az úgynevezett körkörös gazdaságra.

Mit jelent mindez ügyfeleink számára?

Beszerzési Portálunkhoz és a Spotmarket (korábban Mercateo piactér) kínálatához való hozzáférése nem változik. Segítünk a már integrált beszállítóinkkal történő kapcsolatok létrehozásában, hogy felesleges kiadások nélkül építhessék ki az igényeinek megfelelő B2B piacterét. Miért? Mert hiszünk abban, hogy a fenntartható ellátási láncok támogatásának legjobb módja a közvetlen kapcsolatok elősegítése.

(x)

 

 

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo