2015. november 16-án, hétfőn megállapodást kötött Kovács Patrik alapító elnök a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) képviseletében, valamint Szirmák Botond elnök a Menedzserek Országos Szövetségének vezetője, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója. "Menedzsernek lenni és vállalkozni más és más adottságokat kíván, de mégis hasonló utat kell hozzá bejárni. A FIVOSZ számára kifejezetten fontos a generációk közötti hídépítés és összefogás. A most aláírt együttműködésünk is remekül példázza, hogy közösen sok értéket tudunk teremteni. A menedzsment egy olyan kiemelt terület, amely az induló és növekvő vállalkozások számára komoly fejtörést okoz. Hiszem, hogy az együttműködéssel sok fiatalnak tudunk majd segíteni ezen a területen is"– mondta Kovács Patrik, a FIVOSZ alapító elnöke.
A megállapodás elsődleges célja, hogy a két szervezet egymással együttműködve lehetőséget teremtsen tagjai, a hazai vállalkozások és a fiatal vállalkozók közötti szorosabb kapcsolatok kialakítására, illetve szakmai segítséget nyújtson a fiatal vállalkozók munkájában. A szervezetek kölcsönösen részvételi lehetőséget biztosítanak a tagok számára az általuk szervezett szakmai eseményeken és konferenciákon való megjelenésre. Az együttműködésnek köszönhetően a FIVOSZ tagjai betekintést nyerhetnek a hazai menedzserkultúra világába, illetve a Menedzserszövetség érdekképviseleti ügyekben is támogatást nyújt.
Szirmák Botond, a Menedzserszövetség elnöke, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója a megállapodás aláírásakor elmondta: „A Menedzserszövetség elsődleges feladata, hogy segítsük a hazai cégvezetőket egy modern, európai vezetési kultúra kialakításában. Látnunk kell azt is, hogy hosszú távon a leghatékonyabban úgy érhetjük el mindezt, ha már a cégvezetők, a vállalkozók legfiatalabb generációval is megismertetjük a legjobbvezetés-szervezési gyakorlatokat. Ezt a folyamatot mozdítja majd elő a most aláírt megállapodásunk. Meggyőződésem, hogy a Menedzserszövetségnél a fennállása óta összegyűlt 25 évnyi tudás segítheti a fiatal vállalkozókat abban, hogy sikeres, hatékony, a fenntartható növekedést szem előtt tartó vezetőkké válhassanak. Ugyanakkor mindez egy win-win helyzet, hiszen a MOSZ számára is fontos, hogy megismerhessük a legfiatalabb vállalkozói generációt, illetve az ő gondolataikat a vállalati kultúráról és a világról.”