A Fornetti lett a legjobb

A franchise szakma legjobbjait díjazták a Franchise Szövetség gáláján. A Fornetti vehette át az „Év Franchise Hálózata 2015” díjat. Az értékelésnél szempont volt az előző évi egységszámok és a forgalom alakulása, illetve a márka ismertsége.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az idén fennállásának 25. évfordulóját ünneplő Magyar Franchise Szövetség saját alapítású díját minden évben a franchise szakterületen kiemelkedő tevékenységet nyújtó vállalkozások és vállalkozók kaphatják meg. A díjkiosztóval egybekötött gálavacsorára ebben az évben január 21-én, a Boscolo Budapest Hotelben került sor. A gálaestet a Szövetség egykori és jelenlegi tisztségviselői, valamint több külföldi díszvendég is megtisztelte jelenlétével, köztük Manuel Vescovi és Sonia Pira, a Best Franchisee of the World alapítója, illetve esemény igazgatója.

A franchise díjak hét különböző kategóriában osztották ki a pályázók között, akik a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők lehettek.

Kép: Magyar Franchise Szövetség

Az Év Franchise Hálózata a Fornetti, melyet 2015 augusztusában felvásárolt a világ harmadik legnagyobb fagyasztott pékárut forgalmazó cégcsoportja, az Aryzta Ag., így az elmúlt év komoly fordulópontot hozott a vállalat életében. Eközben a Fornetti megkezdte az üzletek arculati megújítását is, amihez kapcsolódóan 2015 őszén egy 600 millió forintos fejlesztési programot indított el a vállalat. A cég a Piac & Profit magazin különdíját is átvehette.

„A mostani elismerés is mutatja, hogy a Fornetti és partnerei a megfelelő úton járnak: folyamatosan figyeljük a vásárlói szokásokat, piaci trendeket, és ezekhez igazítjuk stratégiánkat. Ez a titka annak, hogy meg tudunk felelni az vásárlók elvárásainak és ennek mentén alakítjuk a termékkínálatot, az arculati elemeket vagy éppen az üzletek berendezését. Így vagyunk képesek a partnereinkkel közösen évről-évre növekedni” – mondta Sebastian Gooding, a cég ügyvezető igazgatója.

Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózatának az Otthon Centrum bizonyult, mely látványos növekedést produkált a fellendülő ingatlanpiacon. Az elmúlt évben 30%-al emelkedett tanácsadóinak száma, hálózatuk pedig 46 új irodával bővült.

Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a DIEGO lett. Az első alkalommal kiírt kategóriában a DIEGO több mint 20 éves piaci jelenlétének, valamint szlovákiai és romániai terjeszkedésének köszönhetően került ki győztesen a pályázók közül. A legtöbb romániai áruházat üzemeltető átvevő 2015-ben kiemelkedő, harmadik helyezést ért el a nemzetközi Best Franchisee of the World megmérettetésen.

A 2015-ös év Marketing Díjában a BioHair részesült. A 46 hajvágó szalonból álló franchise hálózat 2015-ben ünnepelte ötödik születésnapját, melyet több marketingakcióval ünnepelt. Az elmúlt év fejlesztései között szerepelt a vendég-elégedettséget mérő rendszer bevezetése, valamint a szolgáltatások folyamatos bővítése, így például a saját rádióadás az üzletekben, illetve a férfiakat célzó, saját arculatot kapó borbélyszolgáltatás is.

Az Év Innovatív Franchise Hálózata a Duna House, mely kimagasló informatikai megoldásaival megkönnyíti az ingatlaneladást munkatársai és partnerei számára. Legújabb fejlesztésük, a myDH portál az első olyan oldal, ahol az eladók és a vevők a nap 24 órájában, online nyomon követhetik az értékesítés folyamatát és aktuális állapotát. A honlap így egyszerűbbé, átláthatóbbá és biztonságosabbá teszi az ingatlanügyek intézését.

Az Internet Média és Web Díj a BENU Magyarországhoz került. A hálózat 2015-ben megújította weboldalát és bővítette az online elérhető szolgáltatásainak körét (pl. gyógyszertárkereső, „kérdezze gyógyszerészét”, termékajánlók). Új oldalukat havonta hatvanezren látogatják, Facebook-oldalukat több mint százezren követik. Az üzenetek célja mindkét felületen az egészségre nevelés és a közvetlen kapcsolatteremtés. A cég a Piac & Profit magazin különdíját is átvehette.

Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője díjat a Borháló franchise átvevői, a Szántó testvérek vehették át. Sashalmi borkereskedésüket folyamatosan fejlesztik, az előző évhez képest 20%-kal növelték forgalmukat. Rendszeres borkóstolóiknak, helyi rendezvényeken való megjelenésüknek, és a különböző kulturális és társadalmi egyesületekkel, klubokkal ápolt jó viszonyuknak köszönhetően aktív tagjai lettek a helyi közösségnek.

A jubiláló Szövetség gálavacsorájának programját számos fellépő és meglepetés-produkció színesítette, a jó hangulatú est végén pedig a Magyar Franchise Szövetséghez 2015-ben csatlakozó Dolce Dance Tánciskola képviselői invitálták közös táncra a résztvevőket.

A gálán díjazott franchise hálózatok és átvevők

Az Év Franchise Hálózata: Fornetti

Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata: Otthon Centrum

Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata: DIEGO

Marketing Díj: BioHair

Az Év Innovatív Franchise Hálózata: Duna House

Internet Média és Web Díj: BENU

Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője: Szántó testvérek (Borháló)

 

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo