3+1 évindító személyesmárka-építő tipp

Az új évben sokan sokfélét megfogadnak, amit aztán nem igazán tartanak be. Fogadalmak helyett szakértőnk, Nagy Krisztina, olyan azonnal használható eszközöket és módszereket mutat, amelyek az évzáráshoz-évkezdéshez kapcsolódóan nagyszerűen használhatók a szakmai személyes márkánk építésére. Ezek a módszerek legjobban az év első egy-két hetében működnek, ezért fogadkozásra már nincs időnk, a legjobb, ha azonnal nekilátunk.

Megéri kitűnni a tömegből! Kép:PP/BartosGyula

1. Szakmai összefoglaló készítése

Készítsünk írásos összefoglalót a blogunkban vagy küldjük ki hírlevélben az olvasóinknak az elmúlt év fontosabb, rólunk, a szakmai életünkről, szóló eseményeit. Lebonthatjuk hónapokra vagy rendezhetjük nagyobb események szerint. Miről érdemes írnunk? Díjat nyertünk, megjelent egy publikációnk, könyvünk? Minden tréningünk, képzésünk telt házzal működött? Megválasztottak minket egy fontos tisztségre? Interjút adtunk egy tévének vagy magazinnak?Könnyebben emészthetővé tudjuk tenni, ha rólunk/velünk készült fotókat is csatolunk az egyes eseményekhez. Ráadásul így az arcunkat is jobban megismerik az ügyfeleink, olvasóink.

2. Célcsoportra szabott és a szolgáltatásunk vagy termékünk eredményével ötvözött jókívánság

A legtöbben unjuk, hogy ilyenkor minden partnerünktől  megkapjuk a sablon “Boldog Új Évet!” képeslapot vagy hírlevelet. Tegyük az idén egy kicsit izgalmasabbá és olyan üdvözletet küldjünk (ez január első egy-két hetében még aktuális), ami még jobban összeköti a nevünket a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal és a célcsoporttal, akit kiszolgálunk. Azt kívánjuk az ügyfeleknek az új évre, amit tőlünk megvehetnek vagy megszerezhetnek.

Énmárka: már nem opció!
Az énmárka építése többé már nem lehetőség, hanem a hatékony vezetés feltétlen velejárója. Azok, akiknek sikerült felépíteniük és folyamatosan fejleszteniük, kétségkívül gyorsabban tudnak előrelépni munkájukban, hatékonyabban képesek irányítani a csapatot.
Például:
  •   Felhasználóbarát, sok vevőt hozó weboldalakat kívánok a kkv-knak! – Cser Hajnalka Veronika
  •   Stílusos kalapokban bővelkedő új évet kívánok minden egyéniségnek! – Forrai-Putz Tímea
  •   Az összes anyának szeretetteli kapcsolatokat kívánok az új évre! – Rádó Zsófia
Ezt megoszthatjuk a közösségi oldalainkon, kitehetjük a honlapunkra és kiküldhetjük levélben vagy emailben az olvasóinknak.

3. Tervezés és támogatás

Tervezés Vonjuk be kicsit jobban a munkánkba az ügyfeleinket, olvasóinkat. Avassuk be őket a 2014-es terveinkbe. Mit és hogyan tervezünk elérni szakmailag? Milyen projekteken szeretnénk dolgozni? Mire fókuszálunk ebben az évben? Milyen új termékekkel vagy szolgáltatásokkal fogjuk őket segíteni? Kérjünk visszajelzést a tavalyi munkánkról és javaslatokat arra, hogyan érjük el az idei kitűzött célokat.

Támogatás

Remekül tudjuk közvetíteni az általunk fontosnak tartott értékeket az általunk támogatott ügyeken, szerevezeteken, személyeken keresztül. Ha végzünk bármilyen önkéntes vagy ingyenes munkát, ha pénzbeli vagy egyéb támogatást nyújtunk valakinek, osszuk meg az ügyfeleinkkel és olvasóinkkal, hogy milyen formában és főleg, hogy miért tesszük ezt.

+1 Az ügyfelek kifaggatása

Bizony, az ügyfeleknek is volt múlt évük, velük is történt sokminden. Ha szeretnénk őket és a problémáikat, céljaikat még jobban megismerni, kérdezzük meg tőlük is, hogy számukra milyen volt az elmúlt év és mit terveznek a következőre? Milyen eredményeket értek el, milyen nehézségekkel kerültek szembe, és milyen segítségre lesz szükségük az idén?

Ezek az információk sokat segíthetnek nekünk abban, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljuk számukra, amire vágynak vagy amire valóban szükségük van. Nem fogják elfelejteni, amikor majd előállunk egy megoldással a régóta megoldatlan problémájukra.

Szuperszónikus szakmai személyes márkát kívánok a kisvállalkozóknak 2014-re is!

Nagy Krisztina Kriszta, a szakmai személyes márka Vérnyula
 www.palyamarketing.hu

Véleményvezér

Hadházy Ákos kiderítette az óbudai alpolgármester letartóztatásának hátterét

Hadházy Ákos kiderítette az óbudai alpolgármester letartóztatásának hátterét 

A magyar nyomozó hatóságokról nem fognak expresszt elnevezni.
Sokba kerül az Orbán-kormány eladósodása

Sokba kerül az Orbán-kormány eladósodása 

Ismét kifogtunk egy utolsó helyet az Európai Unióban.
Több száz pedagógust vert át a Belügyminisztérium

Több száz pedagógust vert át a Belügyminisztérium 

A pórul járt pedagógusok minden bizonnyal beperlik a Belügyminisztériumot.
Magyar Péter szerint választási csalás történt a külföldön élő magyarok szavazataival

Magyar Péter szerint választási csalás történt a külföldön élő magyarok szavazataival 

Valami bűzlik Dániában mondaná Shakespeare.
Orbán Viktor kormányzása óta nagyot zuhantak a magyar nyugdíjak GDP arányosan nézve

Orbán Viktor kormányzása óta nagyot zuhantak a magyar nyugdíjak GDP arányosan nézve 

Mennyire becsüljük meg nyugdíjasainkat?
Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester

Megbukott a lombkorona nélküli lombkoronasétányt építő polgármester 

A vidéket még mindig a Fidesz uralja.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo