3+1 évindító személyesmárka-építő tipp

Az új évben sokan sokfélét megfogadnak, amit aztán nem igazán tartanak be. Fogadalmak helyett szakértőnk, Nagy Krisztina, olyan azonnal használható eszközöket és módszereket mutat, amelyek az évzáráshoz-évkezdéshez kapcsolódóan nagyszerűen használhatók a szakmai személyes márkánk építésére. Ezek a módszerek legjobban az év első egy-két hetében működnek, ezért fogadkozásra már nincs időnk, a legjobb, ha azonnal nekilátunk.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megéri kitűnni a tömegből! Kép:PP/BartosGyula

1. Szakmai összefoglaló készítése

Készítsünk írásos összefoglalót a blogunkban vagy küldjük ki hírlevélben az olvasóinknak az elmúlt év fontosabb, rólunk, a szakmai életünkről, szóló eseményeit. Lebonthatjuk hónapokra vagy rendezhetjük nagyobb események szerint. Miről érdemes írnunk? Díjat nyertünk, megjelent egy publikációnk, könyvünk? Minden tréningünk, képzésünk telt házzal működött? Megválasztottak minket egy fontos tisztségre? Interjút adtunk egy tévének vagy magazinnak?Könnyebben emészthetővé tudjuk tenni, ha rólunk/velünk készült fotókat is csatolunk az egyes eseményekhez. Ráadásul így az arcunkat is jobban megismerik az ügyfeleink, olvasóink.

2. Célcsoportra szabott és a szolgáltatásunk vagy termékünk eredményével ötvözött jókívánság

A legtöbben unjuk, hogy ilyenkor minden partnerünktől  megkapjuk a sablon “Boldog Új Évet!” képeslapot vagy hírlevelet. Tegyük az idén egy kicsit izgalmasabbá és olyan üdvözletet küldjünk (ez január első egy-két hetében még aktuális), ami még jobban összeköti a nevünket a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal és a célcsoporttal, akit kiszolgálunk. Azt kívánjuk az ügyfeleknek az új évre, amit tőlünk megvehetnek vagy megszerezhetnek.

Énmárka: már nem opció!
Az énmárka építése többé már nem lehetőség, hanem a hatékony vezetés feltétlen velejárója. Azok, akiknek sikerült felépíteniük és folyamatosan fejleszteniük, kétségkívül gyorsabban tudnak előrelépni munkájukban, hatékonyabban képesek irányítani a csapatot.
Például:
  •   Felhasználóbarát, sok vevőt hozó weboldalakat kívánok a kkv-knak! – Cser Hajnalka Veronika
  •   Stílusos kalapokban bővelkedő új évet kívánok minden egyéniségnek! – Forrai-Putz Tímea
  •   Az összes anyának szeretetteli kapcsolatokat kívánok az új évre! – Rádó Zsófia
Ezt megoszthatjuk a közösségi oldalainkon, kitehetjük a honlapunkra és kiküldhetjük levélben vagy emailben az olvasóinknak.

3. Tervezés és támogatás

Tervezés Vonjuk be kicsit jobban a munkánkba az ügyfeleinket, olvasóinkat. Avassuk be őket a 2014-es terveinkbe. Mit és hogyan tervezünk elérni szakmailag? Milyen projekteken szeretnénk dolgozni? Mire fókuszálunk ebben az évben? Milyen új termékekkel vagy szolgáltatásokkal fogjuk őket segíteni? Kérjünk visszajelzést a tavalyi munkánkról és javaslatokat arra, hogyan érjük el az idei kitűzött célokat.

Támogatás

Remekül tudjuk közvetíteni az általunk fontosnak tartott értékeket az általunk támogatott ügyeken, szerevezeteken, személyeken keresztül. Ha végzünk bármilyen önkéntes vagy ingyenes munkát, ha pénzbeli vagy egyéb támogatást nyújtunk valakinek, osszuk meg az ügyfeleinkkel és olvasóinkkal, hogy milyen formában és főleg, hogy miért tesszük ezt.

+1 Az ügyfelek kifaggatása

Bizony, az ügyfeleknek is volt múlt évük, velük is történt sokminden. Ha szeretnénk őket és a problémáikat, céljaikat még jobban megismerni, kérdezzük meg tőlük is, hogy számukra milyen volt az elmúlt év és mit terveznek a következőre? Milyen eredményeket értek el, milyen nehézségekkel kerültek szembe, és milyen segítségre lesz szükségük az idén?

Ezek az információk sokat segíthetnek nekünk abban, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljuk számukra, amire vágynak vagy amire valóban szükségük van. Nem fogják elfelejteni, amikor majd előállunk egy megoldással a régóta megoldatlan problémájukra.

Szuperszónikus szakmai személyes márkát kívánok a kisvállalkozóknak 2014-re is!

Nagy Krisztina Kriszta, a szakmai személyes márka Vérnyula
 www.palyamarketing.hu

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo