Vajon az ön vállalkozásáé a legjobb prospektus?

„A prospektus az egyik leghatékonyabb reklámeszköz – ez magyarázza, hogy digitalizált világunkban is töretlen népszerűségnek örvend. Elkészítése nagyon komplex tudást igénylő munka, melyet ezzel a díjjal szeretnénk elismerni.” – mondta Prech Tamás Zsolt a Media-Press ’91 Kft. ügyvezetője, a díj alapítója.

Kép: SXC

A díj alapítója kifejtette, bár bár két évtizedes nyomdaipari múlttal rendelkezik, így rengeteg prospektust volt alkalma látni, kevés volt közöttük az igazán jó, mert nehéz eltalálni a cél, a grafika és a tartalom egyensúlyát. Ezért a díj komoly szakmai presztízst jelent az alkotóknak.

A díjat elismert szakemberekből álló szakmai zsűri és a közönség szavazatai alapján ítélik oda. A szakmai zsűri tagjai között találjuk – többek között – Tonk Emilt, a Magyar Marketing Szövetség alapítóját, Papp-Váry Árpádot, a BKF dékánját, Kathi Zsolt tervezőt és Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértőt.

A legjobb tíz helyezett szöveges szakmai értékelést kap, amely a verseny honlapján (azevprospektusa.hu) is megjelenik: így a sikert eredményező ötletekből bárki profitálhat.

Pályázati feltételek
Nevezhet:
  • Magyarországi székhellyel rendelkező magyar vállalkozás vagy külföldi vállalat magyarországi leányvállalata a cég prospektusával.
  • Magyarországi kiadványszerkesztő vagy designer cég, illetve magánszemély, az általa készített prospektussal. Ha a prospektust külső cég megbízása alapján készítette, kérni kell a cég hozzájárulását is.
Egy személy vagy szervezet több kiadvánnyal is jelentkezhet a versenyre, de minden esetben külön nevezésre van szükség a pályázati jelentkezés létrejöttéhez.
Nevezhető műfajok:
prospektus, katalógus, céges újság, DM-küldemény, céges naptár stb.
A nevezéseket egyben bírálják. A kiadványnak legalább 4 oldalasnak kell lennie, maximum 24 oldalas lehet. A 24 oldalasnál vastagabb prospektusok első 24 oldala jelenik meg.
Az alap nevezési díj 28.000 Ft+áfa. Felárért lehetőség van ennél vastagabb prospektust is benevezni.
Az értékelés szempontjai között szerepet többek között a design, a vizuális és felhasználói élmény mellett, hogy a kiadvány mennyire támogatja a marketinget és az értékesítést.

A zsűritagok értékelik a grafikus teljesítményét is. Emellett van közönségdíj is: a pályázatokra május 10-től lehet szavazni az azevprospektusa.hu oldalon.

A részvétel feltételeivel az evprospektusa.hu internetoldalon ismerkedhetnek meg az érdeklődők, valamint ugyanott tekinthetők meg a beküldött pályázatok.

A versenyre május 21-ig jelentkezhetnek hazai cégek vagy magyar leányvállalatok.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo