Irány Japán és Korea!

Az EU Gateway Program 2008. júniusában indult, célja, hogy professzionális, személyre szabott tanácsadással és szolgáltatásokkal segítse azokat az Európai Unió tagországaiban működő vállalkozásokat, melyek a Japánban illetve Dél-Koreában történő üzleti megjelenésben potenciális lehetőséget látnak. A program lehetőséget kínál egy üzleti héten történő részvételre a célország(ok)ban. - írja Deloitte közleményében.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Az üzleti együttműködés a „Gateway to Japan" kampány sikerein és tapasztalatain alapul, mely nagyságrendileg 2 500 európai cégnek segített japán üzleti partnerekkel történő kapcsolatteremtésben.

A korábbi, hagyományos programokkal szemben az EU Gateway Program a teljes folyamat során segítséget nyújt a résztvevők számára, akiket egy szakértőkből álló csapat fog segíteni a japán és a koreai üzleti környezet megismerésében, illetve saját stratégiájuk kialakításában: a különböző események előtt, alatt és után, sőt a japán és koreai potenciális partnerekkel folytatott személyes találkozók alkalmával is.

A korábbi "Gateway to Japan" Program (1994-2007) eredményeinek értékelése, majd továbbfejlesztése nagyon sok pozitív hozadékkal járt, például a japán piac jobb megismerésének, üzleti kapcsolatok építésének, a befektetési lehetőségek növelésének tekintetében. A program célja, hogy elősegítse a kiemelt iparágakban működő - köztük a megújuló energiával, energiahatékonysággal foglalkozó -  társaságok adaptációs készségeinek növelését. A tapasztalatok az mutatják, hogy az ebben a szektorban tevékenykedő EU-s vállalatoknak szükségük van a jogszabályi keretek, a piaci környezet mélyebb ismeretére ahhoz, hogy sikeresen működjenek Japánban és Koreában.

Az alapos előkészítés és a folyamatos támogatás segít a távol-keleti piacokon gyakran előforduló problémák kezelésében, mint pl. a termékspecifikus szabványok alkalmazása, vagy a termékek elfogadtatása. Ez az új stílusú üzleti megközelítés lehetőséget teremt az európai, illetve a japán/koreai társaságok közötti együttműködésre és kiváló alkalom a távol-keleti üzleti modell és piaci környezet megismerésére.

A Program keretében Japánban összesen 30, Koreában pedig 15 üzleti hét megszervezésére kerül sor. Az üzleti találkozókat különböző gazdasági szektoronként szervezik meg, találkozónként mintegy 40 cég utazhat Japánba és mintegy 30 Dél-Koreába. 

Hogyan lehet jelentkezni?

Jelenleg a megújuló energiával, energiahatékonysággal foglalkozó cégek számára van lehetőség a jelentkezésre, amelynek végső határideje 2010. szeptember 17.

Az EU Gateway Programmal kapcsolatos bővebb információk az www.eu-gateway.eu oldalon találhatóak. Ezen kívül minden ország számára felelős koordinátor áll rendelkezésre, aki a programmal, jelentkezéssel kapcsolatban részletes információkkal áll az érdeklődő társaságok részére.

A program hazai szakmai koordinátoraként a Deloitte Zrt. feladata, hogy tájékoztatást adjon a programról, beazonosítsa és megkeresse azokat a hazai vállalkozásokat, amelyek érdekeltek lehetnek a részvételben, illetve segítse a vállalkozásokat a jelentkezés teljes folyamatában.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo