Indul az Év Kereskedője verseny

Szeptember 4-ig lehet jelentkezni Az év kereskedője versenyre, amelyet első alkalommal hirdetett meg a Mastercard. Öt kategóriában lehet pályázni.

A megmérettetés célja, hogy felhívja a figyelmet a hazai kereskedelem eredeti és különleges megoldásaira, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket, és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.

Az eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett díjra öt kategóriában lehet pályázni: 1.    A legjobb ügyfélélmény 2.    A legjobb fizetést szolgáló digitális megoldás 3.    A legjobb multichannel fejlesztés 4.    A legjobb lojalitás program 5.    A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program A fődíjat a legtöbb pontot elért kereskedő kapja, aki ezzel elnyeri „Az év kereskedője” címet. A kategóriák győzteseiről független szakmai zsűri dönt.

Kép: Freepik.com

A szakmai díj támogatója a Mastercard. A fizetési és technológiai vállalat Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Eölyüs Endre a versennyel kapcsolatban elmondta:

Így pörgeti meg az eladást a pszichológia
Az értékesítés felpörgetéséhez a legkülönbözőbb trükköket kell bevetni, a kiváló termék sajnos önmagában a legtöbbször kevés. Kihasználhatjuk a pszichológia eredményeit is!
„A Mastercard elkötelezett az innovatív fizetési módok fejlesztésében, az elmúlt években számos új, digitális szolgáltatást mutatott be Magyarországon, amelyek a még kényelmesebb fizetési megoldások terjedését is ösztönzik. Ezzel egyidejűleg a vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat. A Mastercard által meghirdetett »Az év kereskedője 2016« verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra.”

A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni. A pályázat a www.azevkereskedoje.hu honlapon nyújtható be írásban, max. 5 oldal terjedelemben, PPT prezentációként, max. 20 oldalon, illetve videón, ami nem hosszabb 5 percnél. Vegyes vagy más, közismert technika (pl. fotófilm, prezi.com) alkalmazása is elfogadott, amennyiben az összességében nem lépi át az időkorlátot. Az értékelés egyik szempontja a lényegre törő, könnyen megérthető pályázat, tehát grafikonok, táblázatok, folyamatábrák használata megengedett. A pályázatokat a szervezők alapvetően elektronikus úton, a honlapon feltöltve várják, de terjedelmi vagy egyéb okokból kifolyólag van lehetőség offline kiegészíteni a pályázatot – a szervezőkkel egyeztetett módon.

Az idei év legjobbjait a Business Days 2016 konferencián hirdetik ki Tapolcán 2016. szeptember 28-án, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2016. október 1. és 2017. szeptember 30. között) használhatják a „Az év kereskedője 2016” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo