Indul az Év Kereskedője verseny

Szeptember 4-ig lehet jelentkezni Az év kereskedője versenyre, amelyet első alkalommal hirdetett meg a Mastercard. Öt kategóriában lehet pályázni.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A megmérettetés célja, hogy felhívja a figyelmet a hazai kereskedelem eredeti és különleges megoldásaira, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket, és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.

Az eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett díjra öt kategóriában lehet pályázni: 1.    A legjobb ügyfélélmény 2.    A legjobb fizetést szolgáló digitális megoldás 3.    A legjobb multichannel fejlesztés 4.    A legjobb lojalitás program 5.    A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program A fődíjat a legtöbb pontot elért kereskedő kapja, aki ezzel elnyeri „Az év kereskedője” címet. A kategóriák győzteseiről független szakmai zsűri dönt.

Kép: Freepik.com

A szakmai díj támogatója a Mastercard. A fizetési és technológiai vállalat Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Eölyüs Endre a versennyel kapcsolatban elmondta:

Így pörgeti meg az eladást a pszichológia
Az értékesítés felpörgetéséhez a legkülönbözőbb trükköket kell bevetni, a kiváló termék sajnos önmagában a legtöbbször kevés. Kihasználhatjuk a pszichológia eredményeit is!
„A Mastercard elkötelezett az innovatív fizetési módok fejlesztésében, az elmúlt években számos új, digitális szolgáltatást mutatott be Magyarországon, amelyek a még kényelmesebb fizetési megoldások terjedését is ösztönzik. Ezzel egyidejűleg a vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat. A Mastercard által meghirdetett »Az év kereskedője 2016« verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra.”

A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni. A pályázat a www.azevkereskedoje.hu honlapon nyújtható be írásban, max. 5 oldal terjedelemben, PPT prezentációként, max. 20 oldalon, illetve videón, ami nem hosszabb 5 percnél. Vegyes vagy más, közismert technika (pl. fotófilm, prezi.com) alkalmazása is elfogadott, amennyiben az összességében nem lépi át az időkorlátot. Az értékelés egyik szempontja a lényegre törő, könnyen megérthető pályázat, tehát grafikonok, táblázatok, folyamatábrák használata megengedett. A pályázatokat a szervezők alapvetően elektronikus úton, a honlapon feltöltve várják, de terjedelmi vagy egyéb okokból kifolyólag van lehetőség offline kiegészíteni a pályázatot – a szervezőkkel egyeztetett módon.

Az idei év legjobbjait a Business Days 2016 konferencián hirdetik ki Tapolcán 2016. szeptember 28-án, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2016. október 1. és 2017. szeptember 30. között) használhatják a „Az év kereskedője 2016” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo