Tudatosabb vásárlást is hozhat az online kassza

A kasszákon keresztül pontosabban megismerhetők a törzsvásárlók egy új informatikai fejlesztésnek köszönhetően, de a vevők maguk is tudatosabbá válhatnak vásárlásaik áttekintésével.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Pontosan látható, mit, mikor és hogyan vásárolt valaki
– Kép: Pixabay

A pazarlást csökkentő és a vásárlói szokások elemzésére alkalmas kereskedelmi rendszer indult júniusban Magyarországon – közölte a fejlesztő Laurel Cégcsoport. A szolgáltatásba bekapcsolódó kereskedelmi hálózatok törzsvásárlóinak tranzakcióiról a kasszákon keresztül információk közvetíthetők a központi adatbázisba. A kereskedők ezáltal egy integrált statisztikai szolgáltatáshoz juthatnak, részletes elemzéseket végezhetnek a forgalomról, vásárlói profilokhoz kötött akciókat, marketingszolgáltatásokat is kialakíthatnak.

A rendszer a vásárlóknak is információkat szolgáltat a www.tudatosvasarlas.hu portálon keresztül. A regisztrálók nyomon követhetik költéseiket, és átalakíthatják szokásaikat, hogy olcsóbban és környezettudatosabban intézzék bevásárlásaikat.

A látogatók elemzést kapnak saját vásárlási szokásaikról, szembesülnek azzal, mely termékcsoportra mennyit, milyen rendszerességgel költenek. Az oldal egyszerűen áttekinthető diagramokkal, statisztikákkal, rövid cikkekkel segíti a tudatosabb vásárlást. A látogatók a többiek számára is hasznos információkat tehetnek közzé, így a portál közösségépítő szolgáltatásokat is nyújt.

Mindezt a magyarországi üzletekben széles körben használt Laura kasszarendszer továbbfejlesztésével érte el a társaság. A rendszer kidolgozásához az Európai Unió 35 százalékos, 77 millió forintos támogatást nyújtott.

A technika csodája: tudjuk, mire vágyik a vevő
Mostanra a neten már nemcsak azokról a vevőkről szerezhetünk információt, akik vásároltak nálunk, de azokról is, akik csupán érdeklődtek valamilyen termék iránt. Így még könnyebb lehet a szükségleteiknek megfelelő terméket kínálni nekik – ez pedig az eladás kulcsa. Bevezető a remarketingbe a Piac & Profit szakértőjétől!

Véleményvezér

Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo