Tudatosabb vásárlást is hozhat az online kassza

A kasszákon keresztül pontosabban megismerhetők a törzsvásárlók egy új informatikai fejlesztésnek köszönhetően, de a vevők maguk is tudatosabbá válhatnak vásárlásaik áttekintésével.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Pontosan látható, mit, mikor és hogyan vásárolt valaki
– Kép: Pixabay

A pazarlást csökkentő és a vásárlói szokások elemzésére alkalmas kereskedelmi rendszer indult júniusban Magyarországon – közölte a fejlesztő Laurel Cégcsoport. A szolgáltatásba bekapcsolódó kereskedelmi hálózatok törzsvásárlóinak tranzakcióiról a kasszákon keresztül információk közvetíthetők a központi adatbázisba. A kereskedők ezáltal egy integrált statisztikai szolgáltatáshoz juthatnak, részletes elemzéseket végezhetnek a forgalomról, vásárlói profilokhoz kötött akciókat, marketingszolgáltatásokat is kialakíthatnak.

A rendszer a vásárlóknak is információkat szolgáltat a www.tudatosvasarlas.hu portálon keresztül. A regisztrálók nyomon követhetik költéseiket, és átalakíthatják szokásaikat, hogy olcsóbban és környezettudatosabban intézzék bevásárlásaikat.

A látogatók elemzést kapnak saját vásárlási szokásaikról, szembesülnek azzal, mely termékcsoportra mennyit, milyen rendszerességgel költenek. Az oldal egyszerűen áttekinthető diagramokkal, statisztikákkal, rövid cikkekkel segíti a tudatosabb vásárlást. A látogatók a többiek számára is hasznos információkat tehetnek közzé, így a portál közösségépítő szolgáltatásokat is nyújt.

Mindezt a magyarországi üzletekben széles körben használt Laura kasszarendszer továbbfejlesztésével érte el a társaság. A rendszer kidolgozásához az Európai Unió 35 százalékos, 77 millió forintos támogatást nyújtott.

A technika csodája: tudjuk, mire vágyik a vevő
Mostanra a neten már nemcsak azokról a vevőkről szerezhetünk információt, akik vásároltak nálunk, de azokról is, akik csupán érdeklődtek valamilyen termék iránt. Így még könnyebb lehet a szükségleteiknek megfelelő terméket kínálni nekik – ez pedig az eladás kulcsa. Bevezető a remarketingbe a Piac & Profit szakértőjétől!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo