Megdobta a számítógép-eladásokat a járvány

Nőttek a PC-eladások a második negyedévben a világon éves összevetésben a koronavírus-járvány miatt megnőtt kereslet hatására, de a bővülés mértéke lassult az előző negyedévekkel összevetve.

Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat honlapjára felkerült adatok szerint a személyi számítógépek értékesítése világszerte 13,2 százalékkal, 83,6 millióra nőtt a június végével záródott három hónapban. Éves összevetésben az első negyedévben 55,9 százalékos, a tavalyi utolsó negyedében pedig 25,8 százalékos bővülést regisztráltak.

Az IDC összeállításában a második negyedévben az eladott PC-készülékek alapján a rangsor élén a Lenovo állt 23,9 százalékos piaci részesedéssel, ami némi javulás az egy évvel korábbi 23,6 százalékhoz képest. Majd a HP következett, piaci részesedése 24,5 százalékról 22,2 százalékra csökkent.

A lista harmadik helyén a Dell állt 16,7 százalék piaci részesedéssel az egy évvel korábbi 16,3 százalékot követően. A negyedik az Apple, amelynek a piaci részesedése a tavalyi második negyedévi 7,6 százalékról 7,4 százalékra mérséklődött, majd az ötödik az ACER, amely 7,0 százalékról 7,3 százalékra javított. Minden más PC-gyártó együttes piaci részesedése 22,5 százalék volt az idei második negyedévben, a tavaly második negyedévi 21 százalékot követően.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo