Az Invitel Compact egy ip-centrex technológián alapuló új generációs szolgáltatás, amely az üzleti ügyfelek számára nemcsak teljes körű hang- és internet szolgáltatást biztosít, hanem egyúttal teljes alközponti funkcionalitást és számos egyéb újszerű kényelmi szolgáltatást is. Mindezt a hagyományos telefonos rendszereknél alacsonyabb indulási és üzemeltetési költségekkel, vagyis, a teljes költségkontroll mellett, a Compact könnyen kezelhető megoldást kínál az üzleti vállalkozások távközlési rendszereinek továbbfejlesztésére is. A kis- és középvállalkozások, akik várhatóan a legfőbb haszonélvezői lesznek az új szolgáltatásnak, beruházási költségek nélkül, egyszerűen és gyorsan tehetnek szert „jövőálló" üzleti infokommunikációs megoldásra és az alközpontok nyújtotta előnyökre.
Nevéhez hűen az Invitel Compact, az üzleti hang-, internet-, alközponti- és egyéb kényelmi szolgáltatásokat - a szükséges végberendezéseket is beleértve - egy csomagban tartalmazza, akár már két felhasználós üzleti vállalkozások számára is. Az ügyfél az egyéni igényeihez illeszkedő beállításokat saját maga is elvégezheti egy egyszerű, biztonságos internetes felületen keresztül. Számításaink szerint mind az alközpont cseréjét tervező, mind az alközponttal még nem rendelkező cégek számára kedvezőbb árszintet nyújt az Invitel Compact, mint a jelenlegi szolgáltatási konstrukció. A szolgáltatással minden olyan funkció elérhető, ami a hagyományos analóg és ISDN telefonokkal, illetve mai modern alközpontokkal.
Az Invitel Compact az első, valóban korlátlan átalánydíjas üzleti csomag Magyarországon, a szolgáltatás keretében az Invitel díjmentesen teszi elérhetővé a belföldi vezetékes hálózatokba irányuló hívásokat, míg a mobil- vagy nemzetközi hálózatokat kedvező tarifákkal hívhatják az üzleti előfizetők.
A csomag részeként, nagy sebességű, korlátlan internet-hozzáférést is biztosít az Invitel, melynek hat e-mailcím, fix ip-cím, 50 megabyte tárhely, valamint anti-vírus alkalmazás is része. A kiváló hangminőséget garantált sávszélesség biztosítja. A „felhasználóbarát", újgenerációs megoldás keretében az Invitel biztosítja az eszközök és az alkalmazások teljes körű karbantartását. A szolgáltató napi 24 órás helpdesk-támogatást kínál ügyfeleinek a hét valamennyi napján.
A mintegy egymillió lakossági és 50 ezer üzleti ügyfelével, Magyarország legnagyobb alternatív távközlési szolgáltatójának számító Invitel új megoldása tehát kézenfekvő és valós válasz lehet a recesszió kihívásaira a kis- és középvállalkozások körében, amelynek révén minden céges telephely és felhasználó gyorsan és egyszerűen bekapcsolódhat az üzleti vérkeringésbe, a havi telefon költségek pedig mindemellett jóval kedvezőbbé és tervezhetőbbé válhatnak.