Innovatív rendszer, kis költséggel

Egy SaaS CRM megoldással, a CAS PIA-val fűzi még szorosabbra 2007 óta tartó együttműködését a Kulcs-Soft számítástechnika Nyrt. és a CAS Software Ag. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A CAS PIA online alapú szoftverrendszer azon cégek számára jelenthet megoldást, akik nem rendelkeznek megfelelő hardveres háttérrel, vagy nem akarnak egy összegben sokat invesztálni egy CRM szoftver bevezetésébe - közölte a két vállalat. Ezeknek a cégeknek szeretné a Kulcs-Soft biztosítani azt a lehetőséget, hogy kis költséggel egy innovatív CRM rendszer használatával fejleszthessék vállalatukat, nekik is legyen lehetőségük az ügyfeleik professzionális kiszolgálására és az adataik naprakészen tartására.

A Kulcs-Soft Nyrt. részére a kis -és középvállalatok egy jól ismert része a magyar piacnak, hiszen 24 ezer ügyfelük van, akik ebből a szegmensből kerültek ki. A meglévő ügyfélbázis jó alapja lehet a CAS PIA CRM megoldás magyarországi sikerének.

A SaaS megoldások sikerének titka

A SaaS CRM megoldások egyre nagyobb részt szakítanak ki a CRM piacból. Sikerüknek titka, hogy nem igényelnek nagy beruházást, így kicsi a döntési kockázat az ügyfél részéről. Másrészről az online technika miatt a rendszer sokkal rugalmasabb, mint a telepítendő CRM szoftverek, hiszen bármely számítógépről bejelentkezve használhatók a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.

A CAS PIA szoftver esetében a SaaS rendszerekre jellemző minimális döntési kockázatot a CAS Software Ag és a Kulcs-Soft Nyrt. az értékesítési politikával nullára csökkentették, hiszen a szoftvert 30 napig ingyenesen lehet használni, és utána sem kell hűségnyilatkozatot aláírnia az ügyfeleknek.

A Kulcs-Soft a forgalmazást nem csak Magyarország területére kapta meg, hanem a világ minden országára, így ez a termék beleillik a cég külföldi terjeszkedési stratégiájába.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo