A CAS PIA online alapú szoftverrendszer azon cégek számára jelenthet megoldást, akik nem rendelkeznek megfelelő hardveres háttérrel, vagy nem akarnak egy összegben sokat invesztálni egy CRM szoftver bevezetésébe - közölte a két vállalat. Ezeknek a cégeknek szeretné a Kulcs-Soft biztosítani azt a lehetőséget, hogy kis költséggel egy innovatív CRM rendszer használatával fejleszthessék vállalatukat, nekik is legyen lehetőségük az ügyfeleik professzionális kiszolgálására és az adataik naprakészen tartására.
A Kulcs-Soft Nyrt. részére a kis -és középvállalatok egy jól ismert része a magyar piacnak, hiszen 24 ezer ügyfelük van, akik ebből a szegmensből kerültek ki. A meglévő ügyfélbázis jó alapja lehet a CAS PIA CRM megoldás magyarországi sikerének.
A SaaS megoldások sikerének titka
A SaaS CRM megoldások egyre nagyobb részt szakítanak ki a CRM piacból. Sikerüknek titka, hogy nem igényelnek nagy beruházást, így kicsi a döntési kockázat az ügyfél részéről. Másrészről az online technika miatt a rendszer sokkal rugalmasabb, mint a telepítendő CRM szoftverek, hiszen bármely számítógépről bejelentkezve használhatók a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.
A CAS PIA szoftver esetében a SaaS rendszerekre jellemző minimális döntési kockázatot a CAS Software Ag és a Kulcs-Soft Nyrt. az értékesítési politikával nullára csökkentették, hiszen a szoftvert 30 napig ingyenesen lehet használni, és utána sem kell hűségnyilatkozatot aláírnia az ügyfeleknek.
A Kulcs-Soft a forgalmazást nem csak Magyarország területére kapta meg, hanem a világ minden országára, így ez a termék beleillik a cég külföldi terjeszkedési stratégiájába.