Eltűnt 43 ezer mobilos!

A rekordnövekedést hozó tavalyi év után idén januárban a három magyarországi mobilszolgáltató ügyfeleinek száma 43 ezerrel 12 millió 181 ezerre csökkent, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH). A száz főre jutó előfizetések száma 2008 januárjában 110,5 volt, majd az év végére 121,8-ra nőtt, januárban pedig 121,4-re csökkent.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év végi hajrá után januárban általában megtorpan az ügyfélszám növekedése, azonban a piac zsugorodására eddig csak 2007 januárjában volt példa. Akkor a három mobilszolgáltató ügyfeleinek száma mintegy 8 ezerrel csökkent.

A hívás fogadásra alkalmas SIM-kártyák alapján januárban a T-Mobile 43,86 százalékról 44,14 százalékra, a Vodafone pedig 21,04 százalékról 21,15 százalékra növelte részesedését, míg a Pannon részesedése 35,09 százalékról 34,71 százalékra esett.

A szolgáltatók forgalmat generáló (az utolsó három hónapban hívást indító, vagy fogadó) ügyfeleinek száma januárban szintén csökkent, 29 ezerrel, 10 millió 968 ezerre.
 
A forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone részesedése a decemberi 21,86 százalékról 21,93 százalékra, a T-Mobile részesedése 44,21 százalékról 44,43 százalékra emelkedett, míg a Pannoné 33,93 százalékról 33,64 százalékra csökkent.

A három mobilszolgáltató ügyfelei januárban 5 733 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 251 906 mobilszámot érintett.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo