A kutatás alapján a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom 1,8 százalékát tette ki 2010-ben a webáruházi eladás. A kutatás emlékeztet arra, hogy az interneten keresztül értékesítő kiskereskedelmi boltok forgalma 2009-ben még csak 100 milliárd forint körüli volt, míg az idén az online kiskereskedelmi értékesítésből származó árbevétel elérheti a teljes kiskereskedelmi forgalom 2,2 százalékát.
A magyarországi online kiskereskedelemben a 2010. évi kereskedés során a legnépszerűbb termékkategóriák az étel-ital, háztartási gépek, könyv, újság, magazin, ruházat, sportruházat, számítástechnika és a szórakoztató elektronika, műszaki cikkek voltak.
A kutatás szerint Magyarországon 2010 utolsó negyedévében a 14 évesnél idősebb lakosság 58 százaléka, 4,9 millió fő rendelkezett internet-hozzáféréssel, amelyen belül 53 százalékot tett ki a naponta internetezők aránya, és 10 százalék alá csökkent az internetet egyáltalán nem használók hányada.
A 14 éven felüli népesség 14 százaléka, 1,2 millió fő vásárolt már online, vagyis 2010-ben számottevően nőtt azok száma, akik már próbálták az interneten keresztüli vásárlást. A rendszeresen, havonta legalább 1 órát internetezők 32 százaléka vásárolt már a világhálón.