Körülbelül hárommillió percet, vagyis öt év nyolc hónapot késtek a MÁV vonatai 2023-ban, ami a jelenlegi módszertan szerinti számítás 2017-es bevezetése óta a legrosszabb eredmény. Lázár János közlekedési miniszter most épp kirúgta a MÁV főnököt, aki úgy reagált, hogy szerinte kiválóan dolgozott, mert az elmúlt két és fél évben egy évtizednyi változást tudtak végrehajtani és megalapozni. Hogy ezt miből sikerült levonnia, azt nem tudni.
Zseniális kérdést tett fel Hadházy Ákos a kormánynak, behalsz a válaszon
A magyar embereket tulajdonképpen nem is zavarja a vonatok késése. Gyakorlatilag ezt sikerült válaszolnia a kormánynak a független országgyűlési képviselő azon felvetésére, hogy ha a légitársaságok ellen fogyasztóvédelmi eljárást indítottak a repülők késései miatt, akkor a MÁV-nál is történt-e ilyen?
Véleményvezér
Kamu jelenléti íveket írtak alá a fideszes EP-képviselők
Eddig se feszítették szét a munka istrángját a fideszes EP-képviselők.
Nagy a baj, már többet fizetünk az uniónak, mint amit kapunk
Meddig megyünk lefelé a gödörbe?
Olimpiát rendeznénk, de közben a több mint 60 éves HÉV szerelvények cseréjére sincs pénz
Lassú, de legalább rázós a magyar HÉV élmény.
Magyar Péter szerint már nincs is rezsicsökkentés Magyarországon
Magyar Péter és a kormánytagok most Európa színe-java előtt vívnak egymással.
Fotóalbumot készített Hadházy Ákos a magyar kórházi kosztokról, ezt látni kell
Nem finom, de legalább nem is gusztusos.
Véget ért az amerikai dokkmunkások sztrájkja, hatalmas sikert értek el
A logisztikai költségek tovább nőnek.