Az innovatív, az új utakat kereső vállalkozók elengedhetetlen üzlettársa, a Piac&Profit ebben a hónapban is segít sikerre vinni vállalkozását.
Középpontban: Vevőcsalogató tippek
„Kevés a vevő!”, „Keveset vásárolnak az emberek”. Ismerősek ezek a panaszok? A kiélezett versenyben minden korábbinál nagyobb a tétje, hogy vásárlásra ösztönözzük a potenciális vevőinket, majd megtartsuk őket hosszú távon is. A Piac&Profit júniusban ehhez ad némi segítséget. Tovább az összeállításhoz...
Etikus bizniszek
Külföldi és hazai példák üzleti etikára az értékvezérelt gazdaságban, ahol az üzleti etika messze nem jótékonykodást jelent, hanem annak felismerését, hogy egy vállalkozás a társadalmi környezet és az ökoszisztéma szerves része. Az elmúlt években egyre inkább tetten érhető a cégek tudatosodása, a hangsúlyváltás, az etika szó tartalmának gazdagodása. Tovább a cikkhez...
Hogyan használjuk ki a mobilforradalmat?
Természetesen egy jó, mobilra optimalizált weboldallal. Egy év alatt négyszeresére ugrott a mobil eszközökről érkező látogatások száma és a mobilon információt találók több mint fele vevő lesz. Ez akár a kitörési pont lehet egy kisvállalkozásnak. Cikkünkből megtudhatja, hogy milyen módon lehet weboldalunkat átalakítani minden szempontból hatékonyan. Tovább a cikkhez...
Hogyan kaphatunk 2,5%-os hitelt?
Elindult az MNB Növekedési Hitelprogramja. Részletek a júniusi Piac&Profitban.
Szenvedélyből biznisz
Naponta élvezzük a Word automatikus helyesírás-ellenőrző programjának előnyeit, használjuk a webforditas.hu szótárprogramját, és bele sem gondolunk, hogy az ingyenes szolgáltatások mögött komoly fejlesztések állnak és egy üzleti vállalkozás. dr. Prószéky Gáborral, a MorphoLogic alapítójával készült interjúnkból kiderül, hogy hogyan lehet boldogulni a freemium-világban.
Kényszervállalkozók 2.0
A legtöbb hazai vállalkozó ma is éppúgy kényszerből lesz vállalkozóvá, mint a rendszerváltás környékén. A vállalkozói életpálya-modell hiányáról Hűvös Ágnessel, a Megoldás.Most tanácsadójával beszélgettünk.
Sáfárkodjunk azzal, amink van!
A panaszáradatot hallgatva, úgy tűnik, mintha egyáltalán nem is lehetne manapság vállalkozásba kezdeni. Pedig vannak, akiknek sikerül, még ha nincs is nekik hatalmas kezdőtőkéjük, vagy más „extrájuk”. Ahelyett, hogy feladnánk, fordítsunk egyet a dolgon: mindenkinek van VALAMIJE. Hogy mennyire egyszerű vállalkozásba fogni, kiderül a cikkből.
Filmajánló: A Small Act
Elég hozzá havi pár ezer forint, és már esélyt teremthetünk arra, hogy valamely hátrányos sorsú gyermek a harmadik világban kiemelkedjen a szegénysorból. A Jennifer Arnold rendezte A Small Act – Egy apró cselekedet – című dokumentumfilm egy ilyen kedvezményezett felemelkedését mutatja be Kenyától a Harvardon át munkahelyéig, az ENSZ-ig.