Újabb világcégek hagyják ott Oroszországot

Szállítási nehézségekre hivatkozva felfüggeszti tevékenységét Oroszországban a sportszerbolt-hálózatot működtető Decathlon francia kiskereskedő, a Johnson & Johnson pedig arról döntött, hogy leállítja a testápoló termékek exportját Oroszországba.

A Decathlon bejelentése szerint felfüggeszti az üzletei működését Oroszországban, mert a szállítási fennakadások nem teszik lehetővé a működés folytatását az országban. Az oroszországi Decathlon hálózat több mint 50 üzletet egyesít - derül ki a cég honlapján található adatokból.

Lassan nem érthető, miért éri meg a háború Oroszországnak (dechatlon.hu)

A Decathlon üzemeltetője Oroszországban az Oktoblu nevű cég, amelynek a bevétele 2020-ban 21,8 milliárd rubel, adózott nyeresége 408,7 millió rubel volt. (1 rubel=3,79 forint).

Az amerikai Johnson & Johnson, a világ legnagyobb egészségügyi termékgyártója pedig úgy döntött, hogy felfüggeszti a testápolási termékek Oroszországba történő szállítását .

Március elején a J&J már arról határozott, hogy leállítja a befektetéseket, a reklámozást és a klinikai vizsgálatokat Oroszországban. Most, "a humanitárius válság fokozódása miatt" a cég további intézkedéseket tesz. Ennek részeként 5 millió dollárról 10 millió dollárra emeli a humanitárius célokra szánt adományokat a menekültek megsegítésére.

A Johnson & Johnson bevételének közel 1 százaléka származik Oroszországból. (MTI)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo