Hazánkat is utolérte a carsharing-láz, ám a szolgáltatók jelentős többsége csak a bérlőket szolgálja ki. Mindössze egy szereplő vállalkozott arra a feladatra, hogy segít az autótulajdonosoknak bérbe adni a kocsijukat. Nem véletlenül alakult így a helyzet: nagyon sok magyar autós vonakodik attól, hogy egy vadidegenre bízza az autóját, mert hiányolják a folyamatból a megfelelő jogi és biztosítási hátteret. Legalábbis erre mutatott rá a Cristo autós appot üzemeltető Smartsurance Technologies Kft. kutatása, amely a magyar autósok bérbeadási kedvét vizsgálta. Még a látottak sem tántorították el a Cristo csapatát attól, hogy belépjenek a carsharing piacra: csavartak egyet a klasszikus autómegosztó platformok koncepcióján, és előrukkoltak egy olyan peer-to peer carsharing modellel, ami a bérbeadóknak, és a bérbevevőknek is biztonságosabb feltételeket kínál.
Így született meg a Cristo Share, ami egy applikáción keresztül köti össze az autótulajdonosokat, és a potenciális bérlőket egymással. A cég carsharing modelljének középpontjában a Cristo autós app felhasználói által már jól ismert Beat áll. Egy olyan telemetriai eszközről van szó, amely az OBD-porthoz csatlakoztatva információkat gyűjt az autó lokációjáról, és a megtett útról. Ez a pendrive-ra emlékeztető aprócska kütyü arra hivatott, hogy szabálykövető magatartásra ösztönözze a bérlőket. Mindennek úgy tesz eleget, hogy a bérlés legvégén jelentést küld a bérbeadónak a gépjármű biztonsága szempontjából releváns történésekről - elárulja, ha a bérlő elmulasztott parkolójegyet vagy autópálya matricát venni, és egy általános képet nyújt arról, mennyire közlekedett óvatosan a bérbevevő. Mindezt úgy kell elképzelni a gyakorlatban, hogy a Beat rögzíti, ha