Többszörösére nőtt a beiskolázási utalványok értékesítése

A szülők és az őket alkalmazó cégek is éltek a lehetőséggel: igénybe vették a jobb feltételeket kínáló beiskolázási utalványokat. Az ennek a támogatási formának az üzleti hátterét jelentő magyarországi vállalat a forgalmi adatokból következtet a konstrukció sikerére.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Accor Services most elkészült gyorsmérlege szerint a beiskolázási utalványok forgalma a cégnél a tavalyi 160 millió forintról az idén 780 millió forintra nőtt. A felhasználók száma az előző évi 30 ezerrel szemben szeptember közepéig meghaladta a 100 ezret, miközben ezt az adómentes juttatást még a hónap végéig igénybe vehetik a munkáltatók, vagyis az értékesítési ciklus még nem ért véget. Koszmovszky Pellet Laurent, az Accor Services Magyarország igazgatója elmondta: a siker részben annak köszönhető, hogy a beváltóhelyek száma tavalyhoz képest négyszeresére nőtt és meghaladta a háromezret. Az idén először három hónapra bővítették a beiskolázási utalványok felhasználhatósági idejét, s az új rendelkezés szerint az összesen 10 ezer forintig adómentes hozzájárulást, mindkét szülő igénybe vehette még akkor is, ha azonos munkahelyen dolgoznak. A támogatás gyermekenkénti összege így elérhette a 20 ezer forintot. Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta: korábban arra számítottak, hogy a beiskolázási utalványokból származó bevétel az idén 700 millió forint lesz. Ennek megfelelően a társaság árbevételét az idén 17 milliárd forintra becsülték, szemben a tavalyi 12 milliárd forinttal.

Tavaly az étkezési utalványokból 8,84 milliárd forint, az ajándék utalványokból 3 milliárd, a beiskolázásiból pedig 160 millió forint bevételük származott, míg az idén a tervek szerint - 4,5 milliárdra emelkedik az ajándék utalványok értékesítéséből, és 11,8 milliárd forintra az étkezési utalványok forgalmazásából származó bevételük.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo