Többszörösére nőtt a beiskolázási utalványok értékesítése

A szülők és az őket alkalmazó cégek is éltek a lehetőséggel: igénybe vették a jobb feltételeket kínáló beiskolázási utalványokat. Az ennek a támogatási formának az üzleti hátterét jelentő magyarországi vállalat a forgalmi adatokból következtet a konstrukció sikerére.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az Accor Services most elkészült gyorsmérlege szerint a beiskolázási utalványok forgalma a cégnél a tavalyi 160 millió forintról az idén 780 millió forintra nőtt. A felhasználók száma az előző évi 30 ezerrel szemben szeptember közepéig meghaladta a 100 ezret, miközben ezt az adómentes juttatást még a hónap végéig igénybe vehetik a munkáltatók, vagyis az értékesítési ciklus még nem ért véget. Koszmovszky Pellet Laurent, az Accor Services Magyarország igazgatója elmondta: a siker részben annak köszönhető, hogy a beváltóhelyek száma tavalyhoz képest négyszeresére nőtt és meghaladta a háromezret. Az idén először három hónapra bővítették a beiskolázási utalványok felhasználhatósági idejét, s az új rendelkezés szerint az összesen 10 ezer forintig adómentes hozzájárulást, mindkét szülő igénybe vehette még akkor is, ha azonos munkahelyen dolgoznak. A támogatás gyermekenkénti összege így elérhette a 20 ezer forintot. Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta: korábban arra számítottak, hogy a beiskolázási utalványokból származó bevétel az idén 700 millió forint lesz. Ennek megfelelően a társaság árbevételét az idén 17 milliárd forintra becsülték, szemben a tavalyi 12 milliárd forinttal.

Tavaly az étkezési utalványokból 8,84 milliárd forint, az ajándék utalványokból 3 milliárd, a beiskolázásiból pedig 160 millió forint bevételük származott, míg az idén a tervek szerint - 4,5 milliárdra emelkedik az ajándék utalványok értékesítéséből, és 11,8 milliárd forintra az étkezési utalványok forgalmazásából származó bevételük.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo