hirdetés

Több tízezer autós készül váltani

A november 2-án megkezdődött év végi kgfb-kampány első harmadában az érintett ügyfelek a személygépkocsik kategóriájában 28 500 forintos átlagdíjon kötötték meg új, kötelező biztosításaikat. Ez az összeg közel 15 százalékkal haladja meg a tavaly ilyenkor mért 24 800 forintos díjszintet – jelentette be saját adatbázisára hivatkozva a Netrisk.hu.

hirdetés

A kgfb-kampány kezdetére mind a 12 érintett biztosító új tarifát hirdetett. A vezető online biztosításközvetítő portálnál eddig lezajlott mintegy 7 ezer tényleges megrendelés közel 80 százaléka azonban három biztosító: a Genertel, a Generali és a K&H termékeit érintette. Őket követi szerződésszámban a Signal és az Allianz. A legnagyobb arányban eddig 18-19 éves gépjárművekre kötöttek szerződést,  és a nemek eltérő érintettségét jelzi, hogy az összes szerződéskötő 69 százaléka volt férfi.

Aktívabbak lettek az autósok (Fotó: Depositphotos)Aktívabbak lettek az autósok (Fotó: Depositphotos)

A legtöbb ügyfél idén is számos kedvezményt tud érvényesíteni a kedvező éves díj elérése érdekében. Jelenleg már az ügyfelek 93 százaléka választja az éves, egyösszegű díjfizetés lehetőségét csökkentett díjösszeg fejében, ez az arány még a tavalyi 92 százalékos mértéket is meghaladja. További megtakarítás érdekében ugyancsak jelentős többség választja az elektronikus díjfizetési formát: a csekket kérők aránya egy év alatt 16-ról 11 százalékra apadt.

A díjemelkedés mértéke a különböző szegmensekben igen eltérő lehet. Egyes autósok akár 40 százalék feletti díjemelkedéssel is szembesülhetnek, míg mások enyhe díjcsökkenést tapasztalhatnak. Emiatt is mindenképpen célszerű összehasonlítani, hogy melyik biztosító mit kínál, és milyen kedvezményeket vesz figyelembe a következő éves időszakra.

Az első néhány nap kötési számai azt mutatják, hogy a bekövetkezett áremelkedés miatt az idei kampányban a vártnál aktívabbak az érintett gépjármű-tulajdonosok. Amennyiben ez a trend a kampány teljes időszakában érvényesül, év végével a személygépkocsi kategóriában összesen akár 60 ezer felett alakulhat a biztosításváltások száma” – jelzi előre a Netrisk szakembere.

hirdetés

Véleményvezér

Már jégpálya is van Felcsúton

Már jégpálya is van Felcsúton

Egyik napról a másikra kinőtt a földből.
Végre egy élelmiszer, aminek látványosan lejjebb ment az ára még nálunk is

Végre egy élelmiszer, aminek látványosan lejjebb ment az ára még nálunk is

Jó volt a termés világszerte, a túlkínálat miatt pedig legalább 50 százalékot esett az avokádó globális ára.
Már a kiflit is horroráron adják

Már a kiflit is horroráron adják

A Vakmajom blog követi az egyik budapesti pékségben árult termék árának alakulását, ahol már 350 forintot is elkérnek egy kovásos kifliért.
Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

A hadseregek átcsoportosítását követően ismét felerősödtek a harci cselekmények Ukrajnában, ami növeli az áldozatok számát.
Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Szijjártó Péter külügyminiszter béke barátja Bagarjaként járja a világot és nem érti, miért nem értik. Az észt miniszterelnök most elmondta.
Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Igazi hungarikum a túrós csusza, nincs olyan magyar ember, aki ne ismerné, ne evett volna. Ára iránymutató.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo