Tavaly is ez volt a magyarok kedvenc autója

Az összes forgalomba helyezett új személyautó 14,48 százaléka Suzuki volt tavaly Magyarországon, a 17 650 regisztrált személygépkocsival a japán márka hatodik éve vezeti a hazai újautó-értékesítést.

A két esztergomi gyártású hibrid modell közül tavaly 8350 Suzuki Vitara és 6261 Suzuki S-CROSS kelt el Magyarországon. A két széria gyártásában csaknem 2800 munkavállaló és 770 robot vesz részt a Magyar Suzuki gyárában - közölte a Magyar Suzuki Zrt. hétfőn az MTI-vel, a Datahouse adatai alapján.

A nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott hibrid Suzuki típusok közül a Swiftből 2314 darabot helyeztek forgalomba, Ignisből 513, Swaceből 203, illetve az elektromos hálózatról is tölthető SUV Acrossból pedig 9 autót regisztráltak 2021-ben.

A megújult Vitara - Kép: Suzuki

Az Európai Unió piacain kizárólag hibrid személygépkocsikat értékesítő Suzuki a zöld törekvésekkel összhangban 2022-ben tovább bővíti Esztergomban készülő hibrid kínálatát. Az új hibrid rendszerrel először a Vitara, később, az év második felében pedig az új S-CROSS lesz elérhető.

A Magyar Suzuki 2020-at 1,656 milliárd euró nettó árbevétellel zárta, ez 31 százalékkal elmarad a 2019. évitől. Az adózás utáni eredmény 20,01 millió euró volt 2020-ban, míg egy évvel korábban 84,46 millió euró.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo