Sokkal többe fáj egy családi nagybevásárlás, mint két éve

Mit mért az Árkosár?

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A novemberi -2,8 százalék után mostanra -4,3 százalékot faragtak az árakon a hipermarketek - derült ki a Klasszis Média Lacsoporthoz tartozó Privátbankár szokásos havi Árkosár-felméréséből.

Kicsi a külöbbség a hipermarketek árai között. A számla végösszege 32 378 és 34 717 forint között alakult, 2339 forint különbség van az első és a harmadik helyen végzett bolt között.

A felmésé szerint átlagosan 33 721 forintba került a családi nagybevásárlás decemberben.

Ugyanakkor 2021 decemberében 25 ezer forintba sem került a 30 termék beszerzése pontosan ugyanazokban a hipermarketekben, most mindezekért 9239 forinttal kellett többet otthagyni. 

A legnagyobb áremelkedést a gyümölcsjoghurtnál történt: közel 55 százalékkal kerül most többe az Árkosárban nézett termék, mint egy éve. A 30 vizsgált termék közül kiemelkedően, 50 százaléknál jobban nőtt a cukor ára (+52 százalék), de az ásványvíz is 40 százalékot meghaladóan drágult. Utóbbi egyébként is az elmúlt hónapok valamennyi felmérésében a drágulás-rekorderek közé került.

A teljes elemzésért kattintson ide >>>>

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo