Soha nem került ennyibe egy nagybevásárlás

21 ezer forintnál jár egy átlagos bevásárlás.

Történelmi csúcsra emelkedtek az árak a boltokban – írja laptársunk, a Privátbankár.hu. A portál cikke szerint bár az éves áremelkedés tempója valamelyest lassult az előző hónaphoz képest, még sosem kellett ennyi pénzt a kasszánál hagyni.

A legtöbbet ebben a hónapban az Interspar emelt, így ők az élről a harmadik helyre csúsztak vissza, a kosárérték bőven 21 ezer forint fölé került. Az élen most a Tesco áll, szorosan követi őket az Auchan. Az előző hónaphoz képest 2,3 százalékot emelt átlagosan a három áruház az élelmiszerárakon. Az éves áremelkedés mértéke (az előző havi 3,5 százalék után) februárban 3,4 százalék lett.

A Privátbankár.hu szerint a három áruház átlaga már csak 21 forinttal van 21 ezer forint alatt - a 20 979 forintos átlagos végösszeg történelmi csúcsot jelent.

Az előző hónaphoz képest nagyot drágult a tej, a sajt és a narancslé, mindhárom termék 14 százalékkal kerül többe. 19 százalékkal olcsóbb lett viszont az alma, 13-mal a csirkemellfilé és a liszt, 10-zel a kávé és a tea, mint januárban.

(Privátbankár.hu)

Véleményvezér

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo