hirdetés

Rákattantak a magyarok a SZÉP-kártyára

Rekordmértékű, 31 százalékos növekedést ért el az első félévben a K&H SZÉP-kártya felhasználás a tavalyi év azonos időszakához képest: az élelmiszervásárlás, az alszámlák közötti átjárhatóság és az elfogadóhelyek számának bővülése járult hozzá leginkább a juttatás intenzív használatához. A következő hónapokban is folytatódhat a növekedés, hiszen jellemzően júliusban és augusztusban a legnagyobb a SZÉP-kártya forgalom, a nyári szabadságoknak köszönhetően.
hirdetés

Izgalmas félévet tudhat maga mögött a SZÉP-kártya piac: a K&H SZÉP-kártya 2022 első hat hónapjának forgalma megközelíti a 15 milliárd forintot, ami 31 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

Alszámlák szerinti bontásban a szálláshely forgalma 78 százalékkal, a szabadidő 19 százalékkal, a vendéglátás pedig 18 százalékkal növekedett 2021 első félévéhez hasonlítva.

Sok ment élelmiszerre (Fotó: K&H)

A február 1-től július 1-ig terjedő időszakban élelmiszervásárlára a költések 26 százalékát fordították, ami azt mutatja, hogy a kártyabirtokosok jelentős része élt ezzel a lehetőséggel.

„Az elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése mellett az élelmiszervásárlás és az alszámlák közötti átjárhatóság is nagyban hozzájárult a K&H SZÉP kártya intenzív használatához. A két rendelkezés egymást erősítette, hiszen így az összes alszámláról lehetett élelmiszert vásárolni, ezért a kártyabirtokosok nagy része nem halmozott fel, hanem már a nyári időszak előtt elkezdte költeni a juttatásait.  Ennek köszönhetően a tavaly év végi egyenleghez képest összességében mintegy 12 százalékkal kevesebb pénz található a K&H SZÉP-kártyákon” – tájékoztatott Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője.
A folytatás is ígéretes

Bár az élelmiszervásárlási lehetőség július 1-jével megszűnt, az alszámlák közötti átjárhatóság december végéig megmarad. Emellett a nyári szabadságok hatása is évek óta igen jelentős: jellemzően júliusban és augusztusban költenek a legtöbbet a kártyabirtokosok. Ezen tényezők együttes hatása mellett a K&H SZÉP-kártya elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése is tovább növelheti a forgalmat, ugyanis országos szinten már megközelíti a 38 ezret.

 

hirdetés

Véleményvezér

Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?

Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?

Megosztotta a közvéleményt az a kormányelképzelés, hogy kiveszik a Btk-ból a közéleti diskurzusban elkövetett rágalmazást, becsületsértést. Sokan politikai okokat sejtenek.
Zárul a nagy magyar urnafalépítő korszak

Zárul a nagy magyar urnafalépítő korszak

2021 májusáig lehetett pályázni az önkormányzatoknak a Magyar Falu Program keretén belül temetők infrastrukturális fejlesztésére. A megvalósításra 18 hónapot kaptak a pályázat odaítélését követően.
Öt év után kiderült Fekete-Győr András ártatlan

Öt év után kiderült Fekete-Győr András ártatlan

Nem fognak expresszt elnevezni a magyar igazságszolgáltatásról, ez már biztos.
A bécsi piacokon érdemes zöldséget venni a magyaroknak

A bécsi piacokon érdemes zöldséget venni a magyaroknak

Fenekestül fordult fel a világ, amikor Bécsben olcsóbb a zöldség, mint itthon.
Hadházy Ákos titkos hangfelvételt közölt Schadl ügyben

Hadházy Ákos titkos hangfelvételt közölt Schadl ügyben

Különös hangfelvételt hozott nyilvánosságra Hadházy Ákos független képviselő, aki azt jósolja, nem sok minden változik a magyar végrehajtás korrupt gyakorlatában.
Már ezt a terméket is inkább Romániában vegyük

Már ezt a terméket is inkább Romániában vegyük

Olcsóbb a hagyma a szomszédban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo