Padlón a magyar cégek hangulata

A K&H kkv bizalmi index kutatás harmadik negyedéves eredményei alapján a hazai vállalkozások hangulata -8 ponttal ugyan továbbra is a negatív tartományban van, ám ez egy óvatos, 3 pontos emelkedés az előző negyedév eredményeihez képest. Főleg a kkv-kra nehezedő közterheket és az EU-s pályázatokat érintő várakozásokban tapasztalható javulás, viszont a versenyhelyzetük vonatkozásában komoly romlásra számítanak a magyar kkv-k.

Ágazati szempontból főleg a mezőgazdasági szektor 8 pontos emelkedése számít kiugrónak, amivel már átlépett a pozitív tartományba és jelenleg 5 ponton áll. A szolgáltatóknál is 7 pontot javult az index, de ezzel maradt a negatív tartományban, -7 pontra mérséklődve, miközben a kereskedelem -9 ponton áll, ami csupán három pontos javulást jelent az előző negyedévhez képest. A többi szektorral ellentétesen az ipari cégek várakozása 6 pontot esett, az index -11 pontot mutat.
 

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo