Osztrák, olasz városnézés volt a sláger a magyaroknak tavasszal

Az elmúlt két hónapban Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében. A többség városnéző utakon vett részt, és repülővel utazott – derült ki a Bank360.hu összesítéséből.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt két hónapban az online utasbiztosítás kalkulátor segítségével szerződők körében Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél, ami nagyrészt még a hosszúra nyúlt síszezonnak volt köszönhető. A Bank360.hu oldalán megkötött biztosítások 14 százaléka osztrák útra szólt, de majdnem ugyanilyen népszerű volt Olaszország is.

Ha nem Európa, akkor Dubaj (Fotó: Pixabay)
Az öt legnépszerűbb úti célba négy másik európai ország fért be: Szlovákia, Spanyolország, Németország és Nagy-Britannia. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Egyesült Arab Emírségek lett a vizsgált időszakban, a 12. helyen végzett. Sokan voltak síelni, de a városnézés a legnépszerűbb program Az online szerződést kötő ügyfelek több mint fele választott városnézéshez megfelelő biztosítást az elmúlt két hónapban, de még a téli sportok kedvelői is sokat utaztak. A szerződések 14 százalékát téli sportolásra kötötték. Tengerparti nyaralásra az ügyfelek 12 százaléka, üzleti utakra pedig 9 százaléka kötött szerződést. A biztosított utazások hossza átlagosan 6,2 nap volt. A biztosítások többségét repülős utakra kötötték meg az ügyfelek, 52 százalék utazott így. Kiegészítő autós asszisztencia szolgáltatást mindössze az utasbiztosítások 8 százaléka mellé igényeltek. A többi biztosításnál egyéb járművet jelöltek meg vagy asszisztencia szolgáltatás nélkül utaztak autóval. A Bank360.hu adatai szerint az online utasbiztosításokat legtöbben néhány nappal, esetleg néhány órával az indulás előtt kötik meg. Az elmúlt két hónapban az utazók 33 százaléka egy nappal az indulás előtt vagy az indulás napján tette meg ezt. Azoknak az aránya pedig már 83 százalék, akik három nappal az utazás előtt vagy még később kötöttek biztosítást. Mindössze 3 százalék kötött online utasbiztosítást legalább egy hónappal az indulás előtt.  

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo