Osztrák, olasz városnézés volt a sláger a magyaroknak tavasszal

Az elmúlt két hónapban Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében. A többség városnéző utakon vett részt, és repülővel utazott – derült ki a Bank360.hu összesítéséből.

Az elmúlt két hónapban az online utasbiztosítás kalkulátor segítségével szerződők körében Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél, ami nagyrészt még a hosszúra nyúlt síszezonnak volt köszönhető. A Bank360.hu oldalán megkötött biztosítások 14 százaléka osztrák útra szólt, de majdnem ugyanilyen népszerű volt Olaszország is.

Ha nem Európa, akkor Dubaj (Fotó: Pixabay)
Az öt legnépszerűbb úti célba négy másik európai ország fért be: Szlovákia, Spanyolország, Németország és Nagy-Britannia. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Egyesült Arab Emírségek lett a vizsgált időszakban, a 12. helyen végzett. Sokan voltak síelni, de a városnézés a legnépszerűbb program Az online szerződést kötő ügyfelek több mint fele választott városnézéshez megfelelő biztosítást az elmúlt két hónapban, de még a téli sportok kedvelői is sokat utaztak. A szerződések 14 százalékát téli sportolásra kötötték. Tengerparti nyaralásra az ügyfelek 12 százaléka, üzleti utakra pedig 9 százaléka kötött szerződést. A biztosított utazások hossza átlagosan 6,2 nap volt. A biztosítások többségét repülős utakra kötötték meg az ügyfelek, 52 százalék utazott így. Kiegészítő autós asszisztencia szolgáltatást mindössze az utasbiztosítások 8 százaléka mellé igényeltek. A többi biztosításnál egyéb járművet jelöltek meg vagy asszisztencia szolgáltatás nélkül utaztak autóval. A Bank360.hu adatai szerint az online utasbiztosításokat legtöbben néhány nappal, esetleg néhány órával az indulás előtt kötik meg. Az elmúlt két hónapban az utazók 33 százaléka egy nappal az indulás előtt vagy az indulás napján tette meg ezt. Azoknak az aránya pedig már 83 százalék, akik három nappal az utazás előtt vagy még később kötöttek biztosítást. Mindössze 3 százalék kötött online utasbiztosítást legalább egy hónappal az indulás előtt.  

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo