Piacvezető áruházláncként a Lidl mindent megtesz annak érdekében, hogy letörje az élelmiszer-inflációt, amit az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni. A vállalat a magyar vásárlók érdekeit szem előtt tartva döntött úgy az év elején, hogy az első között tartós árcsökkentési programba kezd, melynek köszönhetően már több mint 600 termék árát mérsékelte. Legújabb intézkedésével pedig a 65 év felettieknek kíván kedvezni, akik november 27. és december 3. között minden friss zöldséget és gyümölcsöt 10 százalékkal, minden Hazánk Kincsei száraztésztát pedig 20 százalékkal olcsóbban tudnak megvásárolni.
Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője a legújabb kezdeményezés kapcsán elmondta: „Vállalatunk az elmúlt közel egy évben számos lépést tett annak érdekében, hogy hozzájáruljon a magyar emberek kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, ezért is döntöttünk úgy, hogy most nekik szeretnénk valódi árelőnyt biztosítani, hogy könnyebben elérhetővé váljanak a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint jóval kedvezőbb áron tudják megvásárolni a méltán népszerű saját márkás, magyar beszállítóktól származó Hazánk Kincsei százaztésztákat. Az extra kedvezmények igénybevételével így tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra."