Nőknek készült likőr lett az év itala, a termék mögött szerelmi csalódás áll

Az egyik legrangosabb nemzetközi versenyen, a World Liqueur Awards 2022-n „A legjobb magyar gyümölcsalapú ital" díjat, valamint a Design kategória ezüstérmét nyerte el a prémium minőségű, gyógynövényes meggylikőr, a Woman Spirit.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

„Kevés likőrverseny létezik a világon. Ezért amikor hallottam az angliai megmérettetésről, úgy gondoltam, mi lenne, ha neveznénk a Woman Spirittel. Nagyon örültünk az eredménynek. Még nincs tapasztalatunk a versenyek terén, de szakértők szerint ez egy biztató kezdet" – mondta Irk Attila likőrkészítő.

Gyógynövényes meggylikőr, férfiaknak sem lehet rossz (Fotó: Fülöp Zoltán)

A díjnyertes ital különlegessége, hogy nem tartalmaz színezéket, intenzív rubinvörös színét a valódi meggy adja, de nincs benne hozzáadott cukor és aroma sem. Ízét meggypárlat, gyümölcsök, fűszerek és gyógynövények titkos receptúrája adja. Gazdag illatában ugyanúgy felfedezhető a meggy, ahogyan a kellően összetett gyógynövények aromája. Ízét sejtelmesen édes, pikáns savérzet, krémes felszínű test, áradó, érett meggyaromák jellemzik.

„Olyan likőrt szerettem volna létrehozni, ami végre komolyan veszi a nőket, szakítva az édes, színes körömlakk sztereotípiájával" – árulta el Irk Attila. Szerinte – a férfiakkal ellentétben – a nőkre egyébként is kevésbé jellemző a mennyiségi fogyasztás. A nők több érzékszervvel fogyasztanak, sokkal jobban figyelnek az ízekre, az illatokra, a színre, és fontosabb számukra az esztétikum.

Ezért törekedett a Woman Spirit a legmagasabb szint elérésére a dizájnban is. A palack nem csak szemet gyönyörködtető, de egyedi és különleges is, mellyel a Design kategóriában az ezüstérmet érdemelte ki. A palack grafikai terve Balla Erika festőművész, grafikus munkája. A palack egy milánói üveggyárban készül, formája és mintája is a nőiességet hangsúlyozza, így könnyen felismerhető akár a vendéglátóhelyek polcain is.

És ha már a vendéglátóhelyek polcainál tartunk: az italkínálat döntő részét férfiitalok teszik ki, pedig a KSH vonatkozó adatai1 szerint emelkedik az alkoholfogyasztás a nők körében. Míg 2014-ben a nők 9,4 százaléka számított mérsékelt alkoholfogyasztónak, vagyis olyannak, aki alkalmanként, társaságban emeli poharát, addig 2019-ben ez az arány már 10,6 százalékra nőtt. A nők vásárlóereje egyre erősödik, és ennek előbb vagy utóbb tükröződnie kell a vendéglátóhelyek kínálatában is. Ezért is jelentős a Woman Spirit innovációja.

Szerelmi szál a siker mögött

Irk Attila (Fotó: Fülöp Zoltán)

Irk Attilának minden jól alakult az életben. Sikeres gazdasági tanácsadó karriert tudhatott magáénak, és szerető család vette körül. Aztán jött az életközépi válság, a kiégés, és a házassága is zátonyra futott. Hogy szerelmi bánatáról elterelje a figyelmet, az italkészítés felé fordult, ami mindig is érdekelte. A likőrkészítést kitanulva, éjszakákba nyúlóan kísérletezett és alkotott. Így született a Woman Spirit.

 

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo