Minden vállalkozás egy történet

Belsőépítészet, egyedi bútorok, fenntartható módon készülő, rovarlisztalapú állati takarmány – a számos területen értéket teremtő hazai kis- és középvállalkozások a gazdasági és a mindennapi élethez is elengedhetetlenül hozzátartoznak. A működésükhöz szükséges stabil pénzügyi háttér megteremtéséhez járul hozzá az UniCredit Bank kezdeményezése.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra. Az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés keretében az eltérő igénnyel, háttérrel rendelkező cégeknek segít megtalálni a megfelelő pénzügyi konstrukciót, és biztosítani a folyamatos szakszerű tanácsadói hátteret, legyen szó kisléptékű vállalkozásról vagy nemzetközi piacokra induló vállalatokról.

A bank a Széchenyi Kártya hitelkonstrukciók mellett a FixPont számlacsomaggal segíti az akár új alapítású kisvállalkozások működését, míg a SoftPOS alkalmazás lehetővé teszi, hogy fizikai terminál nélküli fogadjanak bankkártyás fizetést ügyfeleiktől. A vállalkozások mindennapi ügyintézését digitális fejlesztések is támogatják: a kisvállalatok számára elérhető mobilbanki alkalmazás – mBanking Business – mellett a Digitális Dokumentum Megosztó alkalmazás használatával a bank vállalati ügyfelei kényelmesen, online intézhetik banki ügyeiket.

Szakértő támogatás: a vállalkozások történetei

Hogyan működik mindez a gyakorlatban? Erről mesél a bank három vállalkozó ügyfele a „Minden vállalkozás egy történet” mottójú kommunikációs kampányban.

Vállalkozók, akik sikerrel működnek együtt az Unicredittel
Vállalkozók, akik sikerrel működnek együtt az Unicredittel
Fotó: Fotó: Unicredit

Percze Rajmond az Agroloop Hungary Kft. társalapító-ügyvezetőjeként arra törekszik, hogy cége a fenntartható módon előállított, kiváló minőségű, rovarlisztalapú, állatok számára készített takarmány-alapanyagaival és talajjavító termékeivel hozzájáruljon az agrárium fenntarthatóvá tételéhez, ami az emberiség előtt álló egyik legnagyobb kihívás.

Blaskovics Richárd, az Agathis Interior Kft. társtulajdonosa társaival egyedi bútorokat tervez és gyárt, számos különleges anyag és megoldás alkalmazásával.

Gajer Emese egyéni vállalkozóként többek között lakberendezéssel foglalkozik, igazi otthonokat teremtve megrendelőinek.

„Nagyon örülök annak, hogy ügyfeleink elvállalták a szereplést a kampányunkban. Nekik köszönhetően gyakorlati szempontból tudjuk megmutatni, hogyan segíthetünk a vállalkozásoknak. Így – ahogyan ezt a kommunikációs kampány mottója is kiemeli – az ő történetük részeseivé is váltunk az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezéssel, melynek három pillére a támogatott hitelkonstrukciók, a kedvező díjú számlavezetés és természetesen a professzionális tanácsadói szolgáltatások” – mondta el Vörös Réka, az UniCredit Bank Lakossági és kisvállalati divíziójának vezetője.

„Vállalati ügyfeleink számíthatnak ránk abban, hogy akár egyedi, innovatív, fenntartható vállalkozási ötleteik megvalósításában is támogassuk őket. Büszkék vagyunk arra, hogy a kampányban szereplő ügyfeleinknek hosszú távú partnerként biztosíthatjuk a fejlődésükhöz szükséges biztos pénzügyi hátteret” – tette hozzá Albert Hulshof, az UniCredit Bank Vállalati divíziójának vezetője.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo