Milyen hirdetéssel lehet a legjobban megfogni az embereket?

Meglepő eredmény született.

A leghatékonyabb hirdetések közé tartozik a közterületi reklám, egyedül a közösségi média előzi meg - közölte a JCDecaux Hungary az MTI-vel.

A médiavállalat felmérése szerint a reklámokra a közterületen a megkérdezettek 36 százaléka figyel fel, míg a közösségi médiában 37 százalék, az interneten 34 százalék, a tévében 33 százalék, a rádióban és az újságokban 15 százalék. Az iskolázott, nagyvárosi fiatalok körében a közterületi hirdetések még magasabb, 59 százalékos eredményt értek el. Ebben a csoportban ez a legmagasabb érték, a közösségi média 56 százalékon áll.

(Fotó: Pixabay)

A közlemény meglepőnek nevezte, milyen nagy figyelmet váltanak ki a szabadtéri reklámok. Hatásukra minden második megkérdezett utánanézett a hirdetésnek, és majdnem minden második felkereste az ott feltüntetett honlapot.

A JCDecaux vezérigazgatója szerint a járvány óta felértékelődött a közterületi hirdetések kommunikációs funkciója. Samu Tímea szerint nagy előnyük, hogy kikerülhetetlenek, miközben az internetes reklámokat könnyű letiltani. Ezzel magyarázta azt is, hogy a világhálót tudatosan használó fiatalokra kevésbé hat az online felület.

A JCDecaux Hungary országos felmérés decemberben készült online kitöltős kérdőívekkel. A 18 és 59 év közötti, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező internethasználók nemre, életkorra, iskolai végzettségre, településtípusra reprezentálták a lakosságot.

(MTI)

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo