Milyen hirdetéssel lehet a legjobban megfogni az embereket?

Meglepő eredmény született.

A leghatékonyabb hirdetések közé tartozik a közterületi reklám, egyedül a közösségi média előzi meg - közölte a JCDecaux Hungary az MTI-vel.

A médiavállalat felmérése szerint a reklámokra a közterületen a megkérdezettek 36 százaléka figyel fel, míg a közösségi médiában 37 százalék, az interneten 34 százalék, a tévében 33 százalék, a rádióban és az újságokban 15 százalék. Az iskolázott, nagyvárosi fiatalok körében a közterületi hirdetések még magasabb, 59 százalékos eredményt értek el. Ebben a csoportban ez a legmagasabb érték, a közösségi média 56 százalékon áll.

(Fotó: Pixabay)

A közlemény meglepőnek nevezte, milyen nagy figyelmet váltanak ki a szabadtéri reklámok. Hatásukra minden második megkérdezett utánanézett a hirdetésnek, és majdnem minden második felkereste az ott feltüntetett honlapot.

A JCDecaux vezérigazgatója szerint a járvány óta felértékelődött a közterületi hirdetések kommunikációs funkciója. Samu Tímea szerint nagy előnyük, hogy kikerülhetetlenek, miközben az internetes reklámokat könnyű letiltani. Ezzel magyarázta azt is, hogy a világhálót tudatosan használó fiatalokra kevésbé hat az online felület.

A JCDecaux Hungary országos felmérés decemberben készült online kitöltős kérdőívekkel. A 18 és 59 év közötti, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező internethasználók nemre, életkorra, iskolai végzettségre, településtípusra reprezentálták a lakosságot.

(MTI)

Véleményvezér

Egyedül Magyar Péterről kellett titkosan szavazni

Egyedül Magyar Péterről kellett titkosan szavazni 

Magyar Péter szerint a róla szóló szavazáskor megszületett a Fidesz és a Szocialista frakció.
Szlovákia megkapta első F-16-os vadászgépeit

Szlovákia megkapta első F-16-os vadászgépeit 

Vásárolnak a szlovákok, miközben szidják az eladót.
Elismeréseket kap Joe Biden amerikai elnök

Elismeréseket kap Joe Biden amerikai elnök 

Joe Biden lemondott a következő négy évről, de megnyerte a következő hat hónapot!
Már csak az aluliskolázottaknál dübörög a Fidesz

Már csak az aluliskolázottaknál dübörög a Fidesz 

Már gyurcsányozni sem érdemes.
Hatalmas metrót épít a mindössze 300 ezer lakosú Kolozsvár

Hatalmas metrót épít a mindössze 300 ezer lakosú Kolozsvár 

Világváros lesz Kolozsvárból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo