Milyen hirdetéssel lehet a legjobban megfogni az embereket?

Meglepő eredmény született.

A leghatékonyabb hirdetések közé tartozik a közterületi reklám, egyedül a közösségi média előzi meg - közölte a JCDecaux Hungary az MTI-vel.

A médiavállalat felmérése szerint a reklámokra a közterületen a megkérdezettek 36 százaléka figyel fel, míg a közösségi médiában 37 százalék, az interneten 34 százalék, a tévében 33 százalék, a rádióban és az újságokban 15 százalék. Az iskolázott, nagyvárosi fiatalok körében a közterületi hirdetések még magasabb, 59 százalékos eredményt értek el. Ebben a csoportban ez a legmagasabb érték, a közösségi média 56 százalékon áll.

(Fotó: Pixabay)

A közlemény meglepőnek nevezte, milyen nagy figyelmet váltanak ki a szabadtéri reklámok. Hatásukra minden második megkérdezett utánanézett a hirdetésnek, és majdnem minden második felkereste az ott feltüntetett honlapot.

A JCDecaux vezérigazgatója szerint a járvány óta felértékelődött a közterületi hirdetések kommunikációs funkciója. Samu Tímea szerint nagy előnyük, hogy kikerülhetetlenek, miközben az internetes reklámokat könnyű letiltani. Ezzel magyarázta azt is, hogy a világhálót tudatosan használó fiatalokra kevésbé hat az online felület.

A JCDecaux Hungary országos felmérés decemberben készült online kitöltős kérdőívekkel. A 18 és 59 év közötti, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező internethasználók nemre, életkorra, iskolai végzettségre, településtípusra reprezentálták a lakosságot.

(MTI)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo