Mentenék a menthetőt – összefogtak a rendezvényszervezők

Az üzleti céllal Magyarországra érkező vendégek számának növelésére és az üzleti rendezvények biztonságos protokolljának kialakítására összefogtak a rendezvényiparban működő szakmai szervezetek - közölte a Budapest Convention Bureau.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közleményben kiemelték, hogy a látványos növekedést hozó 2019-es év után az idén a koronavírus gyakorlatilag lenullázta az üzleti célú utazásokat és rendezvényeket Magyarországon, főleg Budapesten. A fontosabb szakmai szervezetek ezért a Budapest Convention Bureau és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ támogatásával szeptember 10-én "Power of Live Events" elnevezéssel programsorozatot tartanak és kampányt indítanak, hogy megmutassák: a szakma felkészült és képes akár 500 résztvevőnél nagyobb üzleti rendezvényeket is biztonságosan, a járványügyi szabályoknak megfelelően lebonyolítani.

A közleményben hivatkoznak a Budapest Convention Bureau 2019-es felmérésének adataira, amely szerint tavaly 1867 nemzetközi konferenciát rendeztek Magyarországon, a nemzetközi résztvevők száma csaknem 45 százalékos emelkedéssel 321 124-re nőtt.

A kampány megvalósításában az ötletgazdák, a Special Effects International, a Visual Europe Group és a Bo-Live Branding Agency mellett több iparági szereplő, a Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége (MaReSZ), a Magyar Beutaztatók Szövetsége (MABEUSZ), a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) is részt vesz - írják a közleményben.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo