5 év után lejár a gyártói garancia, ami a 6-os sorozat karbantartási költségeit is jelentősen megnöveli. Egy luxusmodellről lévén szó, senki sem kockáztatja szívesen a magas szervizelési költségeket és a piaci ár drasztikus csökkenését.
Ez aligha meglepő, tekintve, hogy a használtautó-piacon sok járművet kínálnak eladásra rejtett sérülésekkel, amelyek javítása költséges lehet. Az olyan luxusautók, mint a BMW 6-os széria, kiváló alanyai az ilyen használtautó-csalásoknak, mivel az eladók sokat nyerhetnek az igazság elferdítésével. Emiatt drága kupét vásárolni – öt év amortizáció után is – csak az autó történetének ismeretében és alapos átvizsgálás után célszerű.
Ugyanez vonatkozik az olyan sportos BMW modellekre, mint az M2, M3 vagy M5, amelyek több év elteltével is kiválóan őrzik az értéküket. Egyes régebbi generációs M autók akár drágábbak is lehetnek, mint 10-20 évvel ezelőtt, amikor elhagyták az összeszerelő üzemet. Ez az értéknövekedés azonban nemigen hozható összefüggésbe a mindennapi megfontolásokkal, hiszen többnyire a gyűjtők és rajongók által keresett autókról van szó.