Megvan a legnépszerűbb koktélok rangsora

Érdemes ismerni a legnépszerűbb koktélokat, hiszen a modern vendégvárás egyik alapvető terméke.

A klasszikus gin-tonik lett ismét a koktélverseny nyertese. Az ital története arról szól, hogyan lehet egy bajból előnyt kovácsolni. Az 1700-as években George Cleghron skót orvos azt tanulmányozta, hogy a kinint, a malária hagyományos gyógymódját hogyan lehet felhasználni a betegség megelőzésére. A kinint tonikként itták, azonban ennek önmagában keserű és kellemetlen íze volt. A 19. század elején Indiában tartózkodó brit tisztek víz, cukor, lime és gin keveréket adtak a kininhez annak érdekében, hogy az ital ízletesebb legyen. Így született meg a gin-tonik. Az indiai katonák később ezt a “védőitalt” kapták, amelynek immár érdekes, finom íze volt. A Bacardi felmérés válaszadói második helyre a Mojito-t tették.  A fehér rum alapú koktél Kubából származik, ugyanakkor sok vita folyik arról, hogy ki (vagy melyik csoport) találta ki. A Mojito-nak több változata van, például tequilát is használhatunk rum helyett, vagy gyümölcskoktélt, valamint lime-ot a citromlé helyett. A Margarita és a Bloody Mary holtversenyben a negyedik helyen áll, az igénytelen, de egyértelműen népszerű whisky és kóla pedig az első ötöt zárja. Kedvenc még a Pina Coladas, a fehér rum, a kókusztejszín és az ananászlé finom keveréke. Ez Puerto Rico hivatalos itala, ahonnan származik.

Forrás: visualcapitalist.com
Forrás: visualcapitalist.com

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo