Idő az utazáshoz
A magyarok egy része már hazatért, mások még pakolják a bőröndöket, a külföldi utazások szezonális csúcspontja folyamatban van. Ez többek között a Revolut alkalmazás letöltések számában - hetente átlagosan 18 ezer új magyarországi ügyfél csatlakozik a Revoluthoz - és a tranzakciós volumenben is megmutatkozik - idén májustól júliusig a magyarok közel 70 milliárd forintot költöttek külföldön Revolut kártyával (+34 százalék évről évre).
Az idei szezon az Európából és a világból Magyarországra látogató (463k, +41 százalék évről évre) és itthon költő (35 milliárd forint, +40 százalék évről évre) Revolut ügyfelek számát tekintve is rekordot döntött.
Legnépszerűbb úti célok
A Revolut Travel Report idén márciusi véleménykutatásában a legtöbb magyar Horvátországba (a válaszok 5,1 százaléka), Görögországba (4,4 százalék), Olaszországba (4,2 százalék), Spanyolországba (1,9 százalék) és Törökországba (1,6 százalék) tervezte nyaralását. Európán kívül Egyiptom volt a listavezető (0,4 százalék). Valóra váltak ezek a tervek?
A magyarországi Revolut ügyfelek esetében a leggyakrabban meglátogatott nyaralási célpontok idén Ausztria (93k, +43 százalék évről évre), Olaszország (78k, +47 százalék évről évre) és Horvátország (67k, +33 százalék évről évre). Mindjárt a dobogó mögött Németország (56k, +60 százalék évről évre), majd Szlovákia (40k, +43 százalék évről évre) áll.