Kínában már nem népszerű az Apple, ezek a legmenőbb okostelefonok

Éves összevetésben 10 százalékkal, több mint 70 millióra nőtt az okostelefon-kiszállítás az idei második negyedévben, amikor az öt legnagyobb szállító listáján először nem volt ott az Apple - áll a Canalys szingapúri piackutató cég jelentésében.

Az idei második negyedévben fordult elő először, hogy az öt legnagyobb kiszállító között nem szerepelt az Apple és ugyancsak nem volt még példa arra, hogy mind az öt legfőbb szállító kínai legyen.

Élen a vivo
Élen a vivo
Fotó: Depositphotos

A piacvezető a vivo márka volt, amely éves szinten 15 százalékkal, 13,1 millióra növelte okostelefon-kiszállításait és ezzel 19 százalékos piaci részesedést szerzett. Az OPPO 16 százalékos részesedéssel a második helyet szerezte meg annak ellenére, hogy kiszállításai 1 százalékkal, 11,3 millióra csökkentek. Harmadik lett a Honor, piaci részesedése 15 százalék volt, kiszállításai 4 százalékkal, 10,7 millióra emelkedtek.

A negyedik Huawei piaci részesedése ugyancsak 15 százalék, kiszállított készülékeinek száma 41 százalékkal, 10,6 millióra ugrott. Az ötös lista végén a Xiaomi állt, a második negyedévben a piaci részesedése 14 százalék volt, kiszállítása 17 százalékkal, 10 millióra nőtt.

Az ötös listáról először kiszoruló Apple a hatodik lett a szállításai alapján, piaci részesedése 14 százalék volt, kiszállított készülékeinek száma 2 százalékkal csökkent.

(MTI) 

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo