Prága-Budapest 560 km. Bécs-Budapest 280 km. A kétszer akkora távot feleannyiért teheted meg egy cseh vonat első osztályán, mint amennyiért a MÁV kínál egy másodosztályú jegyet. Valami gigászi probléma lehet a Magyar Államvasútaknál, ha ennyire rosszul áll versenyképesség tekintetében. Arról nem beszélve, hogy a pontosságot mindezidág nem sikerült megoldaniuk. Ennek jó példája, hogy szeptemberben az osztrák vasút úgy döntött, a magyarok állandó késése miatt elvágja többi között a München felé tartó railjet közvetlen útvonalakat, így az utasoknak Bécsben át kell szállniuk másik szerelvényre. Hát így állunk, nem túl fényes perspektíva.
Ilyet még nem látott a világ
Cseh vonaton első osztályon feleannyiért kétszer annyit kapsz, mint a magyar vonat másodosztályán. Ez igen.
Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában
A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.

Svédország gazdasági csodája
A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel
Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.