Prága-Budapest 560 km. Bécs-Budapest 280 km. A kétszer akkora távot feleannyiért teheted meg egy cseh vonat első osztályán, mint amennyiért a MÁV kínál egy másodosztályú jegyet. Valami gigászi probléma lehet a Magyar Államvasútaknál, ha ennyire rosszul áll versenyképesség tekintetében. Arról nem beszélve, hogy a pontosságot mindezidág nem sikerült megoldaniuk. Ennek jó példája, hogy szeptemberben az osztrák vasút úgy döntött, a magyarok állandó késése miatt elvágja többi között a München felé tartó railjet közvetlen útvonalakat, így az utasoknak Bécsben át kell szállniuk másik szerelvényre. Hát így állunk, nem túl fényes perspektíva.
Ilyet még nem látott a világ
Cseh vonaton első osztályon feleannyiért kétszer annyit kapsz, mint a magyar vonat másodosztályán. Ez igen.
Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!
Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz
2025. szeptember 17.
Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.