Prága-Budapest 560 km. Bécs-Budapest 280 km. A kétszer akkora távot feleannyiért teheted meg egy cseh vonat első osztályán, mint amennyiért a MÁV kínál egy másodosztályú jegyet. Valami gigászi probléma lehet a Magyar Államvasútaknál, ha ennyire rosszul áll versenyképesség tekintetében. Arról nem beszélve, hogy a pontosságot mindezidág nem sikerült megoldaniuk. Ennek jó példája, hogy szeptemberben az osztrák vasút úgy döntött, a magyarok állandó késése miatt elvágja többi között a München felé tartó railjet közvetlen útvonalakat, így az utasoknak Bécsben át kell szállniuk másik szerelvényre. Hát így állunk, nem túl fényes perspektíva.
Ilyet még nem látott a világ
Cseh vonaton első osztályon feleannyiért kétszer annyit kapsz, mint a magyar vonat másodosztályán. Ez igen.
Véleményvezér
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában
A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések
Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.