Prága-Budapest 560 km. Bécs-Budapest 280 km. A kétszer akkora távot feleannyiért teheted meg egy cseh vonat első osztályán, mint amennyiért a MÁV kínál egy másodosztályú jegyet. Valami gigászi probléma lehet a Magyar Államvasútaknál, ha ennyire rosszul áll versenyképesség tekintetében. Arról nem beszélve, hogy a pontosságot mindezidág nem sikerült megoldaniuk. Ennek jó példája, hogy szeptemberben az osztrák vasút úgy döntött, a magyarok állandó késése miatt elvágja többi között a München felé tartó railjet közvetlen útvonalakat, így az utasoknak Bécsben át kell szállniuk másik szerelvényre. Hát így állunk, nem túl fényes perspektíva.
Ilyet még nem látott a világ
Cseh vonaton első osztályon feleannyiért kétszer annyit kapsz, mint a magyar vonat másodosztályán. Ez igen.
Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség
Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.