Így szerezhet üzlethelyiséget cégének

Az együttműködés, avagy a kollaboráció, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az együttműködés, avagy a kollaboráció, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferencia sorozat következő állomásán az aktuális marketing és e-kereskedelmi trendek mellett, ennek a lépéseit is megismerhetik a vállalkozások. Ehhez kézzelfogható segítséget - minimális költségek mellett elérhető üzlethelyiséget - is kaphatnak a K20 Kirakat program és a K&H stratégiai partnersége által Pécsett.

Ön is nyithat
Ön is nyithat
Fotó: Depositphotos

A mai online világban gyakran a könnyebb és gyorsabb, digitális megoldások után nyúlunk, azonban – főként vállalkozóként – nem szabad alulértékelni a fizikai jelenlét fontosságát sem. „A személyes találkozás lehetősége komoly üzleti értékkel bír. Különösen akkor szükséges, ha egyrészt olyan terméket kínálunk, aminél egy negyedik dimenzió – azaz egy illat- vagy ízélmény – is bejön a képbe, és ezért az interneten közzétett fotóból, videóból nem lehet kellően megismerni a terméket. Másrészt, ha bizalmon alapuló szolgáltatást nyújtunk. Ráadásul amellett, hogy a vásárló megismerheti a cégünket, valójában mi is jobban megérthetjük, felmérhetjük az igényeit, vásárlási és fogyasztási szokásait” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H Lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

„Mindezek az előnyök – az ismertség, a vásárlók megértése és meggyőzése – üzleti értékkel bírnak. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferencia sorozat következő állomásán, ennek fortélyait és lehetőségeit is bemutatjuk a cégeknek, ezzel is támogatva a fejlődésüket, sikeres működésüket” – emelte ki a szakértő. A vállalkozásösztönző program ugyanis azzal a céllal indított idén országos konferencia sorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.  

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo