Így szerezhet üzlethelyiséget cégének

Az együttműködés, avagy a kollaboráció, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. 

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Az együttműködés, avagy a kollaboráció, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferencia sorozat következő állomásán az aktuális marketing és e-kereskedelmi trendek mellett, ennek a lépéseit is megismerhetik a vállalkozások. Ehhez kézzelfogható segítséget - minimális költségek mellett elérhető üzlethelyiséget - is kaphatnak a K20 Kirakat program és a K&H stratégiai partnersége által Pécsett.

Ön is nyithat
Ön is nyithat
Fotó: Depositphotos

A mai online világban gyakran a könnyebb és gyorsabb, digitális megoldások után nyúlunk, azonban – főként vállalkozóként – nem szabad alulértékelni a fizikai jelenlét fontosságát sem. „A személyes találkozás lehetősége komoly üzleti értékkel bír. Különösen akkor szükséges, ha egyrészt olyan terméket kínálunk, aminél egy negyedik dimenzió – azaz egy illat- vagy ízélmény – is bejön a képbe, és ezért az interneten közzétett fotóból, videóból nem lehet kellően megismerni a terméket. Másrészt, ha bizalmon alapuló szolgáltatást nyújtunk. Ráadásul amellett, hogy a vásárló megismerheti a cégünket, valójában mi is jobban megérthetjük, felmérhetjük az igényeit, vásárlási és fogyasztási szokásait” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H Lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

„Mindezek az előnyök – az ismertség, a vásárlók megértése és meggyőzése – üzleti értékkel bírnak. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferencia sorozat következő állomásán, ennek fortélyait és lehetőségeit is bemutatjuk a cégeknek, ezzel is támogatva a fejlődésüket, sikeres működésüket” – emelte ki a szakértő. A vállalkozásösztönző program ugyanis azzal a céllal indított idén országos konferencia sorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.  

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo