Hűtőházzal bővít Magyarországon az ALDI

8800 négyzetméteres hűtőraktárat épít, és 50 fővel bővíti munkatársi létszámát Magyarországon az ALDI. A beruházás várható befejezésének időpontja 2020 első fele. 

Az ALDI 2008-as magyarországi indulása óta egyetlen logisztikai központból szolgálja ki országos bolthálózatát, amely a vállalat biatorbágyi központja mellett található. A 255 ezer négyzetméteres telken elhelyezkedő mintegy 53 ezer négyzetméteres, 550 főt foglalkoztató raktár biztosítja az ellátási lánc zavartalan működését, ide érkeznek be az áruházlánc valamennyi beszállítójától a termékek, illetve innen indulnak áruval felölteni a teherautók a 140 magyarországi ALDI-üzletet.

A beruházást 2020 első félévben kívánja befejezni az ALDI, s ezzel a lépéssel megduplázódik az áruházlánc magyarországi hűtőraktár-kapacitása – áll a cég sajtóközleményében.

Az ingatlan a meglévő hűtött raktár déli irányú bővítése lesz. A 8800 négyzetméteren elterülő új egységben egy -23 Celsius fokos mélyhűtő és egy 0 Celsius fokos hűtőraktár mellett egy kilenc rámpával rendelkező előhűtő is kialakításra kerül. Az L-alakú új épület egyik oldala 120, másik oldala 140 méter hosszúságú, illetve 40 méter szélességű lesz, a legnagyobb magassága pedig eléri majd a 16 métert. A raktárban olyan hűtőközeget alkalmaz az áruházlánc, amely egy esetleges szivárgás esetén sem károsítja a környezetet.

Az új hűtőraktár nem csupán közel 40 százalékkal nagyobb hűtött-termék kínálatot tesz lehetővé az ALDI üzletei számára, hanem további munkahelyteremtésre is lehetőséget biztosít. A Tervek szerint a jövőben újabb 50 fővel bővül a raktári dolgozók létszáma.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. cégvezetése és Biatorbágy polgármestere közösen rakták le a vállalat új hűtőraktárának alapkövét hétfőn.

Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo