Érdemes átgondolni a kkv-k marketingjét

Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.

A TikTok látványos növekedése mellett a kutatás legfontosabb tanulsága, hogy a mesterséges intelligencia (MI) példátlan ütemben hódítja meg a magyar kkv-kat. Az MI négy helyet javítva az ötödik legnépszerűbb marketingeszközzé lépett elő, megelőzve még a Google-t is.

A legnépszerűbb kkv marketingeszközök 2024-ben:

1.Facebook

2.Honlap

3.Instagram ↑1

4.Ajánlás ↑3

5.Mesterséges intelligencia ↑4

6.Google ↓3

7.Hírlevél ↓1

8.Ajánlat ↓3

9.Keresőoptimalizálás ↓

10.TikTok ↑3

Az MI előretörése új alapokra helyezi a kkv-k marketingjét

Az MI jelenleg a legnagyobb trend a marketing világában. Nemcsak a hatékonyságot növeli, hanem olyan lehetőségeket nyit meg a kkv-k számára, amelyek korábban elérhetetlenek voltak. A szövegírástól a tartalomgeneráláson át az ügyfélkapcsolatok automatizálásáig az MI segít időt és pénzt spórolni, miközben növeli a versenyképességet.

Wolf Gábor szerint nemcsak a több lábon álló marketingre, hanem az új eszközök gyors adaptációjára is érdemes hangsúlyt helyezni, például a mesterséges intelligencia alkalmazására. Az MI látványos térnyerése új távlatokat nyit a marketingben, és azok a vállalkozások, amelyek időben elkezdik használni, komoly előnyt szerezhetnek egy kiszámíthatatlan piaci környezetben.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo