A Széchenyi Kártya Program MAX+ termékei vonatkozásában a legnépszerűbb termékek az azonnali likviditást biztosító termékek, amelyek a hitelállomány közel háromnegyedét teszik ki. A kkv-k körében kedvelt továbbá a Széchenyi Lízing konstrukció, amely az állomány közel kétötödét teszi ki. A hosszabb távú finanszírozási célokat szolgáló termékek, mint a Széchenyi Beruházási Hitel és az annak részeként működő agrár célú Széchenyi Beruházási Hitel pedig a befogadott állomány közel 5 százalékát teszik ki.
A program termékeinek 51 százaléka a legsérülékenyebb, mikro vállalkozásokhoz, 39 százaléka a kis-, és 10 százaléka a közepes méretű vállalkozásokhoz jutott el. Budapest és Pest vármegyén kívül a Program konstrukciói a vidéki régiókban is népszerű.
Lóga Máté emlékeztetett, hogy a Széchenyi Kártya Program 2002 óta, tehát több mint két évtizede segíti a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások aktuális finanszírozási szükségleteinek kielégítését. A program keretében befogadott ügyletek száma mára már átlépte a 600 ezret, a szerződött ügyletek száma pedig meghaladta a 460 ezret. (MTI)