Csúcson a foglalkoztatottság

A 2022. február–áprilisi időszakban a foglalkoztatottak átlagos létszáma 4 millió 684 ezer főt tett ki, amely 109 ezerrel több, mint az előző év azonos időszakában.

2022. február–áprilisban az egy évvel korábbihoz képest:

A foglalkoztatottak létszáma 109 ezer fővel több, 4 millió 684 ezer fő volt. Míg a hazai elsődleges munkaerőpiacon dolgozók száma 100 ezerrel, a külföldön dolgozóké pedig 14 ezerrel nőtt, addig a közfoglalkoztatottaké minimálisan, 5 ezerrel csökkent.

A 15–64 évesek közül 4 millió 580 ezren minősültek foglalkoztatottnak, a korcsoportra jellemző foglalkoztatási ráta 74,1 százalék volt. A férfiaknál a foglalkoztatottak létszáma 27 ezer fős növekedéssel 2 millió 427 ezer főt ért el, foglalkoztatási rátájuk 1,4 százalékponttal, 78,6 százalékra nőtt. A nők esetében a foglalkoztatottak létszáma 69 ezerrel, 2 millió 153 ezer főre, a foglalkoztatási ráta 2,7 százalékponttal, 69,7 százalékra emelkedett.

A fiatalok (15–24 éves) korcsoportjában a foglalkoztatottak száma 268 ezer fő volt, foglalkoztatási rátájuk 0,3 százalékponttal, 27,2 százalékra csökkent. Az ún. legjobb munkavállalási korú (25–54 éves) népesség körében a foglalkoztatási ráta 2,3 százalékponttal, 88,1 százalékra, míg az idősebb (55–64 éves) korosztályban 3,3 százalékponttal, 64,8 százalékra emelkedett.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo