Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.
● A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán
● Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók
o Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent
● Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon keresztül
o Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak
TOVÁBBRA IS INGYEN SZERETNÉNK ELVINNI
● Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról
o Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is
● A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk