Az ingyenesen elvihetőt szereti a legjobban a magyar

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek.

Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.

●            A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán

●            Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók

o             Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent

●            Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon keresztül

o             Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak

TOVÁBBRA IS INGYEN SZERETNÉNK ELVINNI

●            Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról

o             Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is

●            A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo