Az ásványvízpiacon tör előre a MOL

100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogyváron palackozzák.

Új ásványvízmárkát vezetett be a MOL, a Fonte Natura már nem csupán a vállalatcsoport töltőállomásain, hanem több hazai kiskereskedelmi lánc polcain is elérhetővé vált a vásárlók számára. A hazai gyártók közül a MOL elsők között gyárt és értékesít ásványvizet 100%-ban reciklált, újrahasznosított PET palackból készült palackban. Az új márka a MOL Fonte Verde termékcsaládjának helyét veszi át. Az ásványvíz kizárólag hazai forrásból, szénsavas és mentes változatban érhető el, 0,75l és 1,5l-es kiszerelésben.

Az ásványvízpiac perspektivikus (Fotó: depositphotos)

„Ásványvízgyártó üzemünk az ország festői szépségű táján helyezkedik el, ezért is kiemelten fontos számunkra, hogy minél inkább megőrizzük közvetlen és tágabb környezetünk hulladékmentességét. Fenntarthatósági törekvéseinkkel, a körforgásos gazdaság fejlesztésével összhangban, évente több millió palackot hozunk vissza a körforgásba, amelynek mennyisége várhatóan 2024-től, a betétdíjas rendszer bevezetésével tovább növekszik.” – Fontos kiemelni, hogy a fejlesztés nem áll meg a re-PET palackkal, szeretnénk az ásványvíz többi csomagoló anyagát is fenntarthatóbbá tenni -mondta Erdész Attila, a Fonte Viva Kft. ügyvezető igazgatója.

A MOL-csoport a Fonte Viva Kft. 2018-as megvásárlásával lépett be a magyarországi ásványvízpiacra. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vízkészletet a Somogy megyei Somogyváron termelik ki, és nagyteljesítményű gyártósorokon palackozzák. Az üzem termelése idén 10 százalékkal emelkedik a tavalyihoz képest.

„A MOL életében a fenntarthatósági törekvések kiemelten fontosak. Így nem volt kérdés, hogy a Fonte termékcsalád új tagjai 100%-ig újrahasznosított palackot kapjanak, melyek aztán újra felhasználhatóak lesznek, így biztosítva a körforgást. A kommunikációban pedig nem akartunk mellébeszélni, ez a termék tud mindent, amit egy ásványvíznek tudnia kell, ezért a legfontosabbat emeltük ki: ha ásványvízért nyúlsz, ez a palack lesz a környezettudatos választás. Az pedig kifejezett cél volt, hogy az új márka népszerűsítésére igazán frappáns megoldást találjunk, az Üvegtigris ötletéért ezért az első perctől lelkesedtünk.” – emelte ki Pantl Péter, a MOL-csoport társasági kommunikációs és marketing igazgatója.

Véleményvezér

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo